ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 1. května 2014

Moc přítomného okamžiku - Eckhart Tolle

Eckhart Tolle

Při čtení této knihy se budeme muset vzdát analytického myšlení a svého falešného já, které je produktem naší mysli. Mnoho z nás učiní nové objevy: nejsme svou myslí; můžeme se zbavit duševní bolesti; autentickou sílu najdeme, jakmile se vzdáme přítomnému okamžiku. Dozvíme se také, že jedním z klíčů k dosažení vnitřního klidu je naše tělo, stejně jako ticho a prostor kolem nás. To jsou brány, jimiž můžeme vstoupit do přítomnosti, kde neexistují žádné problémy. V přítomném okamžiku najdeme své skutečné já a hlubokou vnitřní radost. Pouze v přítomném okamžiku si uvědomíme, že už jsme úplní a dokonalí.

Můj oblíbený autor, snad bude i váš...

Minulost už není, budoucnost ještě nebyla. Není nic, než přítomnost... teď... teď... teď...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).