ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 5. dubna 2013

OSUDOVÝ PARTNER, DUCHOVNÍ PARTNER

Dostal se ke mně zajímavý odkaz na přednášku Zdenky Blechové,
která byla natočena teprve nedávno, 16.3.2013 na 15. ročníku
esoterického festivalu CESTA K HARMONII. Rozhovor je s Igorem Chaunem.
Velice zajímavé povídání o lásce, partnerství, strachu a radosti
na duchovní cestě...

Vaše mysl bude přirozeně hledat někoho s kým nebudete mít neshody,
nebudete muset opracovávat jeho drsné hrany s kým vám bude
jednoduše pohodlně. Ovšem Vaše srdce Vaše pravé vnitřní bytí,
bude hledat osobu, která Vám nejlíp pomůže ve Vašem hledaní pravdy.
Mysl hledá jednoduchý vztah. Srdce hledá spirituálního partnera.
(Nádherné slova, myšlenky a zkušenosti ze života
od Joyce a Barry Vissell z knihy "Společná cesta '')

Kdo máte hodinku času na shlédnutí, vřele doporučuji.
Jde vlastně o poslech, neváhejte. Ve videu uvidíte
Zdenku Blechovou naživo a to je ještě zajímavější.
Našla jsem si tam hodně nových zajímavých myšlenek,
třeba vás to také osloví jako mne.


Jak píše jedna z těch, co video shlédli:

Věřím, že jsem tohle měla vidět právě teď a není to náhoda. Moc děkuji.
Budu si to muset pustit ještě alespoň jednou, je v tom tolik pravdy, síly,
víry, naděje, lásky a veškeré pozitivity.. Nádhera, děkuji.
(Vendy Vlašicová)

Další natočená videa s touto autorkou přednášek a mnoha zajímavých knížek je

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).