ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 3. dubna 2013

Fyzioterapeutická cvičení celého těla

Nejspíš tuto stránku někteří blogeři znají, je určena pro seniory,
ale jistě může i mladší populace udělat něco pro své zdraví.
Já jsem zatím ve fázi teorie, ale časem bych mohla okusit i praxi.
Vždyť pohybu není nikdy dost!


Zajímalo by mne, zda někdo tento odkaz zná a používá.
A taky, kdo poctivě cvičí denně a kdy, zda ráno či jindy.
Pište, pište, pište!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).