ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 17. února 2013

Valentýnský dort Tiramisu


Na svátek svatého Valentýna jsem připravila dort Tiramisu. Je to nepečený dort,
jistě ho znáte. Nejvíce mi chutná z pravého Mascarpone, tak jsem ho
pro tento slavný den svému příteli vytvořila právě z něj. Tady je recept:

Použité suroviny:

Balení dlouhých piškotů, 2 balení (250 g) sýru Mascarpone, 2 balení šlehačky 33% ,
200 g cukru, 3 balení piškotů, 250 ml silné kávy, 1 dl rum
2 lžičky kakaa na posyp, červenou stuhu, srdce z tvrdého papíru

Postup přípravy:

Vyšleháme dotuha vychlazené šlehačky z ledničky, ve druhé misce smícháme Mascarpone
s cukrem, poté obě hmoty smícháme, uvaříme silnou kávu asi 0,25 l s rumem,
po vychladnutí do ní máčíme piškoty, (piškoty rychle vytáhneme aby moc nezměkly)
na dno dortové formy naskládáme piškoty, kolem dokola postavíme dlouhé piškoty,
na položené piškoty krém, opakujeme alespoň 3 řady piškotů (dnes jsem dala 4).
Poslední vrstva je krém. Dort dáme ztuhnout přes noc do lednice,
pak vložíme srdce, poprášíme kakaem, srdce vyjmeme, zavážeme stuhu.


No a tady už je rozkrojený, tedy poslední zbytek. Na řezu vidíte, jak se vrstvy střídají.
Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).