ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 28. února 2013

Jak se naučíš dávat, tak budeš dostávat



Otevři své srdce a rozdej všechno, co můžeš, z darů, které ti byly dány.
Rozdávej ze své lásky, moudrosti a porozumění. Dávej nehmotné právě tak
jako hmotné. Vskutku dávej a nepřestávej dávat bez jediné myšlenky na sebe
sama, bez jediné myšlenky na to, kolik za to nebo co z toho budeš mít. Tvé
dávání musí vycházet z celého srdce a musí být radostné; potom zjistíš, že
tento pravý akt obdarovávání ti přináší nevýslovné štěstí. Každá duše má něco
k darování; zjisti tedy, co máš ty, a potom to daruj. Nikdy nezapomeň, že
dávat lze na mnoha úrovních. Nedávej pouze to, co je snadné dát, ale dávej,
i když to bolí; jen tak porosteš a budeš se vyvíjet a z tvého dávání vzejde
pouze to opravdu nejlepší.

Našla jsem u mne v mém počítači, měla jsem to tam už dlouho
a ani nevím, odkud. Byla by škoda se o tyto myšlenky s vámi nepodělit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).