ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 11. února 2013

Celerový salát dle JaAquarius

.

Včera jsem udělala celerový salát dle JaAquarius. Už dlouho jsem se
na něj chystala, ale vždy mi něco chybělo. Včera už jsem měla
všechny potřebné suroviny. Původní recept Katky byl tento:

syrový celer nastrouháme najemno,
jedno menší jablko nahrubo,
malou cibuli pokrájíme,
vše spojíme lžící kysané smetany a lžící majolky,
osolíme podle chuti

A můžeme hned podávat. Buď samotný nebo rozložený na salátových listech,
ozdobený vlašskými ořechy, případně posypaný restovanými kousky kuřecího
masa nebo s vařeným vajíčkem.


Salát jsem udělala přesně dle receptu, podložila listy ledového salátu, okolo rozložila kousky
vařených vajíček, na salát naházela kousíčky lískových oříšků - jiné jsem neměla.
Jako přílohu jsem udělala na sucho upečené topinky, pomázla je česnekem
a lehce potřela máslem.

Katko, moc Ti děkuji!
Recept měl velký úspěch a budu muset brzy opakovat!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).