ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 26. prosince 2012

Svíčky - nepečené cukroví

Viděla jsem váš zájem o recept na toto cukroví. Dělala jsem je letos prvně.
Nevím, odkud jsem vzala recept, měla jsem ho uložený v mém počítači
(jako mám všechny recepty). Ještě se omlouvám za nedokonalost, svíčky
jsou trochu opatlané a nenapadlo mne, že je budu vystavovat zde. Ty hezčí
už se snědly. :-) Tady jsou všechny, co mi zbyly:


A tady je recept, je velmi jednoduchý:

POTŘEBNÉ PŘÍSADY

10x hořické trubičky, piškoty, 100 g mandle, čokoládová poleva

POSTUP PŘÍPRAVY

Hořickou trubičku rozkrojíme na 4 kousky. Do jednoho konce dáme mandli,
druhý konec nalepíme čokoládovou polevou na piškot. Chvilku podržíme.
Nakonec polevou pokapeme svíčky jako když stéká vosk.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).