ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 26. prosince 2012

Cukroví 2012


Toto je moje cukroví, které jsem pekla letos na vánoce.
Mám 14 druhů:

1. anýzové hvězdičky od Vlasty (recept zde)
2. ořechový suchar Přítel
3. nepečené kuličky
4. svíčky (recept zde)
5. marokánky
6. sušené švestky v čokoládě s mandlí uvnitř
7. vanilkové rohlíčky
8. ořechové košíčky s mandlí navrch
9. perníčky
10. Šuhajdy ze Salka
11.Linecká kolečka
12.kokosky
13. šlehačkové cukroví ve skořicovém cukru
14. kokosový suk

Z těchto cukroví jsme letos prvně dělala anýzové hvězdičky od Vlasty (psala jsem již dříve) a svíčky.
Kdyby měl někdo zájem o nějaký recept, ráda vložím, klidně si napište,
ale myslím, že toto jsou běžné druhy cukroví.

Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).