ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 28. prosince 2012

Pohár z pudinku a tvarohového krému


Na letošní vánoční stůl jsem vytvořila tyto poháry. Byly obyčejné, ze surovin,
které jsem měla běžně doma. Sklidily však nečekaný úspěch - až
jsem se sama divila, jak zmizly ze stolu po vydatné večeři.

Co jsem potřebovala na 6 pohárů:

Čokoládový pudink - vyrobený z 1 litru mléka, 2 čokoládových pudinkových prášků, cukru.
30 piškotů - na uvařený pudink jsem do každého poháru vložila 5 piškotů
Krém - jsem udělala z 1 velké kysané smetany (400ml), 3 tvarohů ve vaničce
(celkem 750g) - použila jsem méně tučné, dosladila cukrem dle chuti.
Čokoládové zdobení

To je vše. Všech šest pohárů jsem vložila do ledničky vychladit, pěkně ztuhly.
Tady jsou připravené nazdobené do ledničky.


Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).