ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 1. září 2024

BŘEZEN 2024

BŘEZEN, ZA KAMNA UŽ NEVLEZEM. Ale vylézají už první kytičky. 
Jo, ta doba už je pryč, ale snažím se doplnit alespoň ve zkratce mé resty. :-)

V našem městě vybudovali pár takových automatů na jídlo. 
Jídla vypadají chutně, je i dobrý výběr.
Cena jednoho jídla byla v tu dobu 95 Kč. Asi dobrá cena. Docela si lidé ta jídla kupují. 
Vidím, jak mizí, i jak je doplňují. Možná je to pro někoho dobré, já si raději uvařím sama. 
Máte taky takový automat ve své blízkosti? 
Kupovali byste si tato jídla?

Jednu dobu jsem několikrát zkoušela vyrábět si vlastní jogurt v multifunkčním hrnci 7 v 1. 
Jako výsledek ušel, ale přiznám se, asi jsem ještě nevychytala ten správný jogurt. 
Pořád ty jogurty mám takové řidší a je větší zájem o ty kupované. 
Máte vyzkoušeno? Děláte pravidelně? Který jogurt se vám osvědčil? 

Zatím stále chodím jednou týdně na pravidelné plavání. Tedy do června. 
Pak už raději na vodní plochy v přírodě. Na bazén zase nastoupím, 
až to venku nepůjde, počítám od října. Přiznám se, že poslední dobou stále častěji čtu, 
jak se někdo utopil, nemyslím jen děti, ale i zkušení plavci. 
Takže se už nějak bojím sama plavat uprostřed vodní přírodní nádrže. 
No a v bazénu dokážu uplavat 40 bazénů, to je 1 km. Ale na pohodu spíš jen těch 30 nebo 20. 
Taky chodíte plavat do bazénů? A co venku přes rybník?

A ještě něco na zub. Myslím, že to byla avokádová pomazánka. 
V době, kdy ceny avokáda nebyly tak strašidelné, jako dnes (srpen).

Tady se pro dnešek loučím, jsem ráda, že jsem ze sebe vyloudila nějaká písmenka a fotky.
Tak jsem se zase o kousek posunula. Já vím, jsem ostuda.

Mějte se příjemně a užívejte každý den, jako by měl být ten poslední. :-)


 

12 komentářů:

  1. Kitty,občas není nálada na blogovani,nebo čas. Hotovky si kupujeme výjimečně,automat nemáme. Jsou k dostání v obchodě,občas i za 67'- KC . Raději uvařím doma a co jde zamrazim na "NĚKDY" vyplatí se. No a nyní budu očekávat u Tebe duben,tak s chutí do toho 🙈🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, zdravím, opět úsměvné - nejsem Kitty, ale Lotty 😁. Já zatím hotovky nekupuji. Asi jsi myslela koupit ty levné v řetězci od "L", že? taky někdy mrazím, ale docela nerada. Raději 2x stejné jídlo dva dny za sebou - s jinou přílohou. Duben, jo, to zase bude výzva, doufám, že ne na půl roku! 🤩

      Vymazat
  2. Tak tě tu zase vítáme))))
    Automat na jídlo tu nemáme. Jogurtovač nevlastním. Kupuji jen bílé jogurty a dávám si do nich ovoce a ořechy.
    V létě jezdím často k moři a tam plavu ostošest. Čisté vodní plochy kolem nás nejsou. Přes rok vyhledáváme bazény termální.
    Měj se hezky a těším se brzy na duben )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky zdravím starousedlíky. Jsem ráda, že mne ještě poznáváte, za půl roku jsem možná obrostla mechem, ne? 🤣 Já jím taky jen bílé jogurty. výjimkou je někdy nějaký Lipánek. Na bazén se pomalu chystám, ale zrovna dnes jdu na naši vodní nádrž v přírodě. Měj se hezky. 😊

      Vymazat
  3. Také mám s články skluz. Nestíhám. Automaty na jídlo ani nápoje u nás po městě nejsou, ale i kdyby byly jídlo bych tam nekupovala. Jednak nevím, jak dlouho tam takto trčí a nemohu posoudit jeho expanzi a možná, ze na některé dokonce svítí sluníčko. To si raději také uvařím doma. A být třeba na dovolené, raději zajdu do restaurace. Jogurt jsem nikdy nezkoušela a ani nemám jogurtovač. Plavat do bazénu nechodím. A vlastně ani nevím proč, když prý na to přispívá pojišťovna. Koupaliště mám ráda jedině přírodní, ta městská nesnáším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zdravím. 😀 Tak zrovna včera večer jsem u automatu viděla objemnějšího pána, v ruce už měl koupené čtyři krabičky jídla a nakukoval tam dál. A dnes ráno už bylo 100% doplněno. takže je to tam vždy čerstvé a máme to ve stínu. Měj se.

      Vymazat
  4. Loty, ráda tě opět vidím, poslední dobou mi také docházejí nápady na příspěvky, ale snažím se. Jogurty kupuji a oběd občas v restauraci. Letos se docela často jezdíme koupat na Sázavu. Jezdím se sestřenicí, tam vydržíme celé odpoledne 😉😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, i já jsem ráda, že jste na mne nezapomněli! Já se zrovna dnes odpoledne chystám s kamarádkou k vodě, bude to na několik hodin, je krásně, já samozřejmě ve stínu pod stromem, ona kousek dál na slunci. 😀

      Vymazat
  5. Ahoj Lotty, já mám plavání moc ráda. Jezdím už několik let pravidelně dvakrát týdně ráno na kondiční plavání. Sama, protože odjíždím z domu v 5.30 a to se žádné kámošce nechce :o). Jogurtovač vlastním, jeden čas jsem vyráběla pravidelně doma, teď už jen občas, nestíhám... Tak kupuju bílé Holandia. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zatím 2x týdne ještě neplavu, ale do června jsem chodila 1x týdně ráno na kondiční plavání. Až to nepůjde venku, zase budu chodit. Já zase - zatím ne pravidelně, ale jsem schopna i v 5:30 jím na 5,5 km procházku do našeho lesoparku. Někdy s mužem, někdy bez. 😊 Holandia z bílých je snad nejlepší. Měj se fajn.😊

      Vymazat
  6. Jogurt jsem nikdy nevyráběla, ale dělávám si mascarpone a čerstvý sýr, a to je mňam! Krásné září přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, taky na to mám recepty, dělala jsem lučinu. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).