ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 15. dubna 2024

ÚNOR 2024

Po nějaké odmlce se vracím k blogu, přihodím pár obrázků, které budou mluvit za mne. :-)

Byla jsem za kulturou se známými.
Poznáváte, kdo k nám přijel? (odpověď na obrázku níže :-)) 

Ano, Roman Vojtek. Příjemný, zábavný. Na jeho písničky jsme si i zatancovali.
 Při cestě městem jsme se zastavili v naší knihovně, kde mají andulky a anduláky. Příjemný relax sednout si do křesílek či na gauč a pozorovat. Jen se přiznám, je mi těch ptáčků líto, 
že nemají volný rozlet, tak mám takové smíšené pocity.

Po celém městě zabudovali takové odpadkové koše.
Máte u vás taky takové? 

Kousek vedle, hned před obchody, klidně sedí ušáček. Máme jich tu více. 
Obrázek je mázlý, můj mobil večer lépe fotit neumí.

Něco z dobrůtek - výpečky. Někdo už si tajně odebral. :-)
Bylo toho docela dost, tak jsem si zbytek zavařila do skleniček. .

Klasika - karbanátky.
Taky se po nic zaprášilo. Takové dobroty můžeme mít na stole často.

Květáková polévka s červenou čočkou.
Běžně dělávám trošku jinou, s muškátovým oříškem a houstičkami.

Tady je recept, kdyby někdo chtěl vyzkoušet zdravý recept. :-)

A ještě něco zdravého - kroupy s hráškem a slaninkou plus pečené maso.

Mějte se jarně - letně, počasí je nějak popletené. :-)

18 komentářů:

  1. No Lotty, děláš mě chutě a jakpak bych nepoznala "Dvořáka" ☺ sympaťák každým coulem ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, tak to byl účel - chutě jsou základ! 😀

      Vymazat
  2. Žádný anonym, to jsem já Fukčarinka ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Lotty, určitě jste se dobře bavili, občas to nějakou kulturu určitě chce .Anduláka jsme kdysi také doma měli, nechávali jsme ho létat po kuchyni a on se pak sám vracel do klece. Jmenoval se Filípek a byl moc roztomilej. Karbanátky jsme měli včera, z mletého krůtího masa a byly mňam. Měj se hezky, pá 😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, andulky jsme nikdy neměli, jen kdysi morče, pak po mamince kocoura, syn má pejska. 🐶

      Vymazat
  4. Lotty, děláš mi chutě. 😀 Je tam spousta věcí , které nesmím nebo bych alespoň neměla jíst. Tak tu sedím a koukám se na to. 😥
    A Roman Vojtek? Naše druhá vnučka chodila do baletu s jeho dcerou Editkou a on jí občas vyzvedával. Překvapilo mně, že je docela malý. Když jsem ho předtím viděla v muzikálu Zorro, vůbec mi to nepřišlo. Asi byli malí i ti kolem něj.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, Roman tak malý není. Já mám 168 cm a on je na fotce se mnou o půl hlavy větší. 📸

      Vymazat
  5. Krásné naplněný čas )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Od všeho něco, takže únor OK. Hmm, takové koše nemáme.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pěkný mix, ale tak pestrý, jako u vás , to nemáme. :-) Měj se fajn. :-)

      Vymazat
  7. Proma zážitek, ale i ty dobrůtky bych si dala. Přeji hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Měj krásné dny plné sluníčka, hlavně na zahrádce. :-)

      Vymazat
  8. Já bych brala tu květákovou polévku. Květák miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, no jo, květákovka, moje 1. nejoblíbenější polévka, mňam!

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).