ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 9. září 2024

DUBEN 2024

Už začátkem dubna jsme začali sbírat bylinky. Ne na čaje, ale jako příměsi do salátů.


Taky jsem zasadila do nádob chilli papričky i rajčata.

U nás ve městě je stále dost zajíců. Zrovna tady, šla jsem směrem k Aquadromu
a hned tři zajíci se přišli se mnou pozdravit. Jsou docela krotcí a na život mezi lidmi zvyklí.

V našem městě jsou k zapůjčení kola na mnoha stanovištích. Prvních 15 min je zdarma.
Já ho nevyužívám, kdybych chtěla opět po letech jezdit, asi bych si koupila své.

Moje plavecká sezóna už vypukla! Můj první letošní ponor byl 8. dubna.
Ještě bylo chladno, ale to bych nebyla já, abych při prvních jarních paprskách nevyužila.

Taky vám sem musím přidat nějakou mlsotu. Je to ze setkání z bývalého pracoviště.
Tentokrát jsem neměla pizzu, ale César salát s kuřecím masem.
Takhle to vypadá na talíři jako málo, ale stačilo. Alespoň jsem se nepřecpala.

Přeji všem příjemné dny plné pohody. 😊

13 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Salátem s bylinkami bude pěkně barevný. Obdivuji tě, že se dokážeš takto brzo koupat ve studené vodě. Jsi otužilá. Sazeničky vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nelenila se a podívala se, kdy jsem loni naposledy plavala v rybníku - 28.9. Tak to letos asi nebude. :-)

      Vymazat
  2. Ju,Ty se Lotty otuzujes 👍? Občas i u nás mezi domy panáčkují zajíci 🍀Čtyřlístek posílám a těším se na květnové zážitky.🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, snažím se. V tyto dny mi moc do otužování není. :-)

      Vymazat
  3. Lotty, tak do studené vody bych určitě nevlezla. I v minulých horkých dnech mi Sázava nepřišla nijak teplá, přestože moje sestřenice tvrdila, že je voda jako kafíčko., tak nevím 😊😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, každý to má asi jinak nastavené. Někdo snese víc vedra, já tedy ne.

      Vymazat
  4. Tak do té vody bych nevlezla. Jsem v tomto ohledu zmrzlík. Ale salát Cesar bych si dala, to tedy zase jó !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, salát Cezar byl dobrý, myslela jsem, že ho bude málo na nasycení, ale taky jsem přežila, nemusí být člověk přecpaný nebo si brát do krabičky půl pizzy domů.

      Vymazat
  5. Duben krásný, těším se na květen))) a obdivuji tě otužilko))

    OdpovědětVymazat
  6. Ti zajíci jsou vtipní :). Když jsem chodívala do práce na půl pátou ráno, taky jsem je vídala, a nejen je, u Lidlu byl kačer s kachnou a za barákem nám lítala srnka. To nepochopíš, skoro centrum města :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ještě tu máme ježky. :-) Na sídlišti taky byly kačeny od rybníka, na školkové zahradě. :-)

      Vymazat
  7. Pěkný duben. Jsem zvědavá na květen. 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).