ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 12. února 2024

LEDEN 2024

Leden - čas na setkání s přáteli. :-)

A to s bývalými spolupracovníky. Pracovali jsme spolu naposled před 20 lety. 
Jo, ten čas nějak letí.

Sedli jsme si do příjemné hospůdky,  dali si něco dobrého k jídlu i pití. Takže - to jsme si dali - tataráček - byl pro tři osoby.  Dále nahoře - jatýrka s hranolkami. A nakládaný hermelín.

Kuřecí směs s hranolkami.

Salát Caesar - s kuřecím masem. 

Salát  s grilovaným hermelínem. 
A teď hádanka pro vás - co jsem si dala já? 
A další otázka - co byste si dali na srazu vy? :-)

Nejen v lednu chodíme denně na procházky, výlety. Zhruba tak 5 kilometrové. 
No, přiznám, že pokud byly velké mlhy a něco pod nulou, už to tak daleko nebylo.

Tady se pralo sluníčko s měsícem.  Řeknu vám, že v tom lese vídáme spoustu kamarádů - ptactvo všeho druhu, třeba datla, sojku, poštolku, z těch větších zajíce, viděli jsme i srnku. Několik zajíců máme i u našeho paneláku a přikrmujeme je denně mrkvičkou, jablkem. To byste nevěřili, že zajíc nerad zelí, kedlubnu, papriku. Vždy jim v podvečer dáme na jedno místečko hostinu a jen z okna pokukujeme, kdy si pro dobroty přijdou. Nikdy nevynechají. Jen je občas vyruší pejskaři s pejsky či lidé. To odskákají kousek dál a za chvilku se vrací k nedojedené porci. Je to pro nás radost dívat se, jak jim chutná.

I doma něco jíme, denně vařím teplé jídlo. Zde právě dopečené šunkofleky.

A zde je květákový mozeček. :-)

Tak to je pro dnešek vše, doufám, že jste si pochutnali.
Mějte se pohodově, jaro už pomalu klepe na dveře. 
Těším se na sluníčkové dny. :-)

 

22 komentářů:

  1. Teda, eště, že jsem po večeři, jinak bych asi snědla všechno. Co sis dala ty, to si netroufnu hádat. Ale dlouho jsem neměla tatarák ani nakládaný hermelín. Salát César si dávám většinou v létě na dovolené. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já si dala ten tataráček, jedli jsme ho ve třech a úplně to stačilo. měj se hezky. :-)

      Vymazat
  2. Jééé, to muselo být prima setkání. A tvoje domácí dobrůtky bych hned ochutnala. Mňam!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My a to jídlo, to by bylo, abych tady lidi na blogu na něco nenalákala! :-)

      Vymazat
  3. Tatarák vede,ale raději doma. Dobrot plno,tak z toho všeho hermelín jako Ty Kitty.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, ono je to taky venku čím dál dražší, doba se nám změnila. Jenže doma tatarák jím jen já nebo když přijde starší syn!

      Vymazat
  4. To je nějakých dobrot. Skoro ani nevím, co bych si vybrala. A co sis vybrala TY? Hmm, hádej, hádej, hádači......
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u mne to není těžké, tatarák vyhrál. V dávném mládí vyhrával smažený sýr! Měj se hezky. :-)

      Vymazat
  5. Setkání bylo určitě fajn. A těch dobrot... 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, setkání je vždycky fajn a vždycky se těším. I na ty dobroty. :-)

      Vymazat
  6. Tak já bych si teď hned vybrala šunkofleky a tatarák, mňam. Setkání sis užívala a procházky v zasněženém lese byly také určitě parádní. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tatarák má u mne přednost před šunkoflekama. Počasí je teď zcela jiné než v lednu. :-)

      Vymazat
  7. Lotty, děláš mi chutě. 😀 Já se pomalu vracím do normálu.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dík za návštěvu, měj se příjemně, zdravě a pohodově. :-)

      Vymazat
  8. Fíhááa to byl i gastrosraz))) já si raději vždy dávám něco lehčího.
    Eva es- idea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, teď jsme byli na srazu a dala jsem si Cézar salát - byl moc dobrý a opravdu taky stačil. :-)

      Vymazat
  9. Tak ještě, že mám nacpaný bříško, protože jinak by byl tvůj článek za trest :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ráda dávám tyto tresty a dráždím, i sebe, když to teď komentuji. :-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Renatko, od té doby jsem šunkofleky zatím nedělala, měla bych se zamyslet, čtvrt roku uplynulo a nic. .-)

      Vymazat
  11. Jejda, to je laskomin ... mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirijam, bylo jich tolik, že jsem to musela zdokumentovat a ještě se podělit tady. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).