ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 3. prosince 2023

ZÁŘÍ 2023 - SVATBA

V září - i láska září!
V září jsem byla pozvaná na svatbu. Tedy nebyla to svatba z mé rodiny, 
ale někdo známý to byl a pozval mne. Na fotce výše svatební kytice pro nevěstu. 
Zde prstýnky svatebčanů. Zaujalo mne, že ženich a nevěsta nemají stejné, doba se mění.

Abych někoho nekompromitovala, nedala jsem fotky s účastněnými, jelikož bych 

neměla jejich svolení. GDPR atd... však to asi znáte. 

Takže dnes jen dobroty, ale myslím, že se na mne zlobit nebudete.


Bylo toho moc a moc a svatba se mi líbila. 

Program byl zcela jiný, než jsme měli kdysi my před lety.


Vše krásně nazdobeno, popsáno.

Dokonce tam měli stravu pro bezlepkáře, na všechny prostě mysleli.


Zatím můžete přemýšlet, co byste si dali.


A případně nedali.  😁 Ale u řízků je to asi hloupá připomínka. Jo, byly kuřecí.  :-)

Něco sladkého.

A něco masitého... špízy a kuřecí stehýnka, křidýlka.

A něco zdravého. Salátky s ořechy, cizrnou.


 A výslužka na doma. Tak dobrou chuť. :-)

16 komentářů:

  1. To vypadá na parádní akci))))
    Vše je moc krásné. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, však jsem si to užila! Měj příjemné dny! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Janko, svatba není každý den! A bylo nás na to 40! :-)

      Vymazat
  3. Už jsem dlouho nebyla někomu na svatbě.
    Hmm, to je nějakých dobrůtek !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, bylo to opravdu moc hezké. Pro mne to byl obrovský nezapomenutelný zážitek. :-)

      Vymazat
  4. Taky mne ty prstýnky udivily. Dobrot je kam se podíváš. Musela to být krásná svatba. Ostatně, která svatba není krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, musím říci, že jsem byla svatbou uchvácena. Jak v Jiříkově vidění.

      Vymazat
  5. Načančané je to krásně, až bych nevěděl jak některé ty pokrmy jíst. Já jsem spíš generace svíčkové... Já byl v životě asi tak pětkrát na svatbě O té první nevím jak to po letech dopadlo. Ale z těch zbývajících čtyřech je to 50:50 zatím... Tak snad jim to vydrží.
    A dodatek k těm houbám, abych nespamoval dalším komentářem. Naštěstí už je zima a můj okruh sběru není tak velký, takže už se snad neotrávím. Jedině z těch nasušených. A z domácího hovězího to snad nehrozí vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donjon, pokrmy byly spíš samé jednohubky. Prostě jdeš kolem a ďobneš si. Svatby jsou dnes vzácné. Často bývají až po několika letech od narození potomka. No jo, časy se mění, jak zpívá v jedné písni Vašek Neckář.
      K houbám: i my sušíme, pak je namočím a rozmixuji do polévek, omáček. Měkká houba mi nesmí do pusy. :-) maso domácí je hůře k sehnání, a taky víc stojí. Za všechno se platí. Kdežto houby jsou zadarmo a ještě je to velká hra a zábava je v lese hledat.

      Vymazat
  6. Samé dobroty a sítěmi prstýnky souhlas
    Manžel trval na žlutém zlatě já chtěla bílé.Jak to dopadlo? Po třech letech svolil a já si koupila z bílého svolil,prsten nenosil a svůj nenosil 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, přiznám se, že na zlato i jiné šperky nejsem nijak zatížená. Dnes už mám jen na uších náušnice, někdy zlatý řetízek a přívěšek, jinak prstýnky odpočívají doma. 😊

      Vymazat
  7. Ahoj Lotty, zdravím. Samé dobroty, vybrala bych si... To je super, že mysleli i na ty s bezlepkovou dietou. Naše Jani je bezlepková a ještě vegan, byla kamarádce na svatbě a já ji musela uvařit a upéct jídlo sebou, aby se tam vůbec nejedla. Jít na svatbu a o nic se nestarat je super, já byla naposledy na svatbě v r. 2017, ale hned na třech. Měj se hezky, užij si adventní čas. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, byla to luxusní svatba. Já jsem v dnešní době na jiné svatbě nebyla, ale nevěřím, že by všude se tak hodovalo. Bezlepkáři to mají těžké, stejně jako cukrovkáři. měj příjemný adventní čas. 😊

      Vymazat
  8. Lotty, hned bych si něco zobla a u jednoho druhu bych určitě nezůstala. Také mě zaujaly prstýnky, o tom jsem ještě neslyšela, je to zvláštní, ale proč ne. Měj se hezky, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zobla jsem si skoro od každého. Pak jsem šla domů hezky napuclá. Ale což, svatba zase tak často nebývá. Prstýnky - souvisí to s celkovou svobodou dneska, dnes je ve všem všechno dovoleno. Měj se fajn. 🎇

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).