ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 20. prosince 2023

LISTOPAD 2023

LISTOPAD - LÍSTEČEK MI NA DLAŇ SPAD´
Takhle u nás chodilo spát sluníčko.

Ještě byly teplejší dny, tak se hodně chodilo do přírody. Tentokrát jsem byla
s kamarádkami okolo vodní nádrže v lesoparku. Je tam opravdu hezky,
cesty upravené, lavičky, odpadkové koše, voda s kachnami, i labutě tu byly.
Jo a taky se tu dá plavat, což já hodně ráda.

Byli jsme si pro chmel - můj muž si z něj rád vaří čaj.
Já zase tolik ne, je opravdu hodně hořký.

Byl čas dušiček, tak jsem si zajela podívat za svými milými na hřbitov.
Toto je kostel v TRMICÍCH V Ústí nad Labem.

Taky jsem jela na sraz po maturitě - měli jsme kulaté výročí.
Tak jsem si dala stylovou - kulatou pizzu. :-)
Sešlo se nás 15 z 32. Docela dobré číslo, i když tři se s námi už nikdy neuvidí.

Takhle krásně byl nasvícen kostel s šikmou věží, taky v Ústí.
Jeho věž je 2. nejvíce nakloněná věž na světě, po Pise v Itálii.
Je nakloněná o 1,8 metru. 
 Při bombardování města v roce 1945 byl kostel silně poškozen americkými nálety,
kdy tři bomby dopadly těsně vedle a čtvrtá nevybuchlá propadla střechou.

A takhle máme nasvícen hrad Hněvín, který se tyčí nad naším městem.
(Není mé foto, fotograf uveden na fotce).

Doma se taky pizzovalo. Nějak jsem se tou dobou rozjela s pizzami.
Dělám všechny možné.
Když se to člověk naučí, vidí, že je to docela snadné.

To už není má výroba, to syn slavil svátek a objednal něco na zub.
Chlebíčky já můžu, tak se na ně alespoň podívejte. :-)

A takto u nás bylo prvně letos pocukrováno - dne 25.11.
S tím se u vás pro dnešek loučím.
Potřebuji brzy sem vložit článek s prosincovými střípky.

Mějte krásný adventní čas, prožívejte dny ve zdraví a s láskou v srdci. :-)

 

8 komentářů:

  1. Listopad jsi měla aktivní, setkávání i procházky přírodou. Loty, chlebíčky, ty já také můžu, řekla bych, že je můžu hodně 😊 Měj se hezky, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Snažím se stále potulovat se v přírodě, myslím, že nám to hodně prospívá zdraví. Jo a o chlebíčkách mi nemluv, to je moje velká slabina. :-) Tobě příjemný adventní čas přeji. 🎄🎁

      Vymazat
  2. Ahoj Lotty, ten nasvícený kostel se mi moc líbí, vypadá hezky. Chlebíčky mám moc ráda, a taky jednohubky a ... Krásné Vánoce Ti přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, na živo byl ten kostel ještě krásnější. Jů, jednohubky, ale kdo se s nimi má dělat, že?! Krásný advent!

      Vymazat
  3. Lotty, měla si pestrý listopad. Jídlo mě zaujalo, ale tím jsem tě určitě nepřekvapila. Měj krásné a pohodové vánoce s celou Tvoji rodinou🎄😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, jídlo, na to se chytí každý. Já také. Měj příjemné vánoční svátky. 🎄🎁

      Vymazat
  4. Fukčarinka - pizzu mohu kdykoliv a chlebíčky mňam, Lotty zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, chlebíčky jsou i dnes u nás na stole - což asi u každého v tento Silvestrovský den. Měj se. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).