ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 28. listopadu 2023

SRPEN 2023

SRPEN je čas častého pobytu v přírodě.
Ani u nás nebylo jinak. Tady na obrázku plody lesa z prvního sběru. Nic moc, že.
Ale však víte, jaké léto bylo - krásné, teplé, takže moc toho nerostlo. 
I tak jsme si je dali do bramboračky.

Výlet za město - kolem golfového hřiště až k rybníku - tady se nikdo nikdy nekoupal, ale 
rybky tam nějaké jsou. Je tu klídek, rádi sem chodíme. Kousek dál je hipodrom s koníky, 
kousek zpět je golfové hřiště.

Takový velikánský mrak kolem nás letěl. Vypadal jak JEŽEK. :-) Alespoň já ho tam vidím.

Vařená kukuřice u nás nesmí chybět. Jen, kdyby neměla tolik sacharidů v sobě. :-)

A sladká tečka na závěr - perník s jablky.
Jo, dala bych si i dnes. :-)

Trošku s článkem jsem pozadu, ale snad to doženu, držte mi palce!

16 komentářů:

  1. Lotty pěkný vzpomínkový článek. Kukuřici si kdysi vařil manžel. já jsem tomu tak nepropadla. Dala bych si ten perník. No ale už brzy u nás nastane to sladké období, tak si pečení užiju. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, dřív jsme kukuřici jedli hodně. V dětství jsme chodili s tatínkem na lup. Nyní už jen kupujeme, navíc mám tu sladkou nemoc, tak dávám víc pozor, co jím.

      Vymazat
  2. Lotty, ani u nás letos houby nerostly. Našla jsem jich jen pár, ale byla bramboračka i houbovka. O tvojí nabídku bych se s tebou rozdělila bratrsky, já perník a pro tebe kukuřici. Měj se moc hezky, zdravím 🙋‍♀️😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsi hodná, že se dělíš. A já sladké tolik nesmím, tak jsi to rozdělila dobře. Měj se hezky. :-)

      Vymazat
  3. Houby u nás také dlouho nebyly, ale potom přišlo období, kdy manžel nosil plné košíky. A náhle to pak skončilo a už to bylo jen o sem tam náhodně vykukující houbičce z mechu a kapradí :-). Perník bych si dala s chutí, možná i tu kukuřici (tu u nás na repertoáru pochutin nevedeme ).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, my houby moc nejíme. Já nejraději rozmixovat, abych o nich nevěděla, jen na chuť, takhle si je dám. Kukuřice je vzpomínka na dětství. Dnes už to taky nechutná jak kdysi. :-)

      Vymazat
  4. Já houby - bedle donesl naposled včera, přes noc napadl sníh a k ránu zamrzlo. Děkuji za informaci s tím výtahem, mám 100 chutí zajet se tam povozit. Přeju hezký Advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojnon, bedly se bojím sbírat, bojím se, abych si je nespletla s něčím nejedlým. Tady taky bílo. Výtah snad funguje, vzpomínám, jak jsem s ním jezdila s dvěma malými dětmi. To byly zážitky. Hezký Advent. :-)

      Vymazat
    2. Mně se letos opět bedlama otrávit nepodařilo, ani sebe a ani rodinu. Zdá se tedy, že sbírám ty jedlé. ;-) Je fakt, že bedlí je více než ty dva nejznámější druhy vysoká a červenající a hodně je to o dostatečné tepelné úpravě u obou. Od té doby co dokážu pustit you tube, koukám občas na šumavskou houbičku ta před pár dny dala video pro porovnání, stačí kouknout.

      Vymazat
    3. Donjon - nikdo neotráven, tak tomu se dá říci štěstí, ne? Přiznám se, že já jím ráda houby čerstvé, přímo z lesa. Jo, slyšela jsem, že by se to nemělo... Na YT na Šumavskou houbičku jsem se podívala, má toho tam hodně. Před námi dlouhá zima, bude se na co koukat. Prostuduju to.

      Vymazat
  5. Ale dobře to doháníš a je co číst. Zase přijdu nakouknout :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lotty to jsem ráda, že jsi se zase ozvala. Přeju hezký adventní víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko, doháním resty, jak to jde. Zimní večery jsou dlouhé. Dnes jsem opět jeden článek přidala. Pěknou adventní neděli. .-)

      Vymazat
  7. Díky za srpnovou fotoreportáž.
    Přeji hezký začátek adventu.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnes mám nový článek s dalšími fotoúlovky. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).