ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 20. srpna 2023

ČERVEN 2023 - BULHARSKO - HOTEL AZALIA

Dovolená jak vyšitá 😊
Na toto místečko jsme jeli již podruhé - po dvou letech.
Něco se změnilo, něco zůstalo stejné.
Náš hotel je hned na pobřeží.
Plážové slunečníky, lehátka i osušky byly zdarma.

Pohled z našeho balkónu na bazény, plážový bar a na moře.
Tentokrát jsme měli pokoj ve 2. patře a vše jsme měli hned jak na dlani.
I na těchto lehátkách jsme lehávali.

Bazén stejně skvělý a osvěžující. 

Ten žlutý tobogán vzadu jsem vyzkoušela. Do té modré roury jsem ale nešla.😀

Vnitřní minerální bazén jsme také využili. Buď jako ochranu před sluníčkem, nebo před deštěm.

Procházka k vedlejšímu zajímavému hotelu. 

Kousek ode mne stálo královské křeslo, na kterém se každý fotil (i my) a ještě tři opravdová děla.

Horký léčivý minerální pramen vyvěrající ze země, a vedený trubkou ven.
 Měl teplotu asi 60 stupňů.

Odsud jsme čerpali vodu do našeho krytého bazénu.

Jeden snímek z naší jídelny, kde jsme měli stravu ultra all inclusive.

Suši asi tak za minutu zmizlo na talíře hostů.

Já suši moc nemusím, ale tady to bylo hodně čerstvé a moc jsem si pochutnala.

Musím ukázat černé sendviče.

A také červené sendviče. Ještě měli i žluto-oranžové. To bývalo mimo jiné jako občerstvení 

na baru u moře a bazénu. Neměla jsem odvahu to ochutnat. Barviva nejsou mí přátelé.

Při procházkách jsme objevili jeden opuštěný hotel. Nejspíš po covidu, škoda ho.

Na jednom poloostrůvku rostly fíky. Musela jsem ochutnat, ale byly ještě nezralé.


 Kočiček bylo v místě hotelu dost.  Pro milovníky koček dávám jedno foto za všechny.

Na dovolené se nám líbilo. 

Jsem ráda, že jsme tam byli v červnu a ne až teď, to bychom se upekli a já jistě spálila.

Mějte se všichni fajn a přeji zdravé žití v těchto vedrech, opatrujte se. 🧡

18 komentářů:

  1. Zdravím Lotty. Užili jste si pobyt v luxusním hotelu a pohodlnou. Ten opuštěný hotel působí hodně smutně. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, těch opuštěných hotelů je tam víc, je to na pohled smutné. Měj se fajn.

      Vymazat
  2. Lotty, dovolenou jste si užili určitě parádně. I my jsme byli u moře v červnu, sluníčko svítilo, ale ta hrozná vedra nás míjela, což bylo dobře, grilovat se fakt nemusím 😀 Barevné sendviče jsem ještě neviděla, ale ty černé bych ochutnala. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, grilovat se můžeme klidně u nás, třeba nyní. Černý sendvič ochutnal můj muž, chutná stejně jako běžný u nás. Měj se prima.

      Vymazat
  3. Lotty, dovolená se vším všudy jak má být, o nic se nestarat a mít vše jako na dlani. ☺ Foto super, vše napovídá o vaší spokojenosti. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martičko, všechno tam bylo prima, vypnout a o nic se nestarat. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Fukčarinka, ☻ žádný anonym ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná dovolená,tak to má být.na dovolené se o nic nestarat a být v pohodě,hezké dny přeji.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, ano, tak to bylo, skutečný relax. Měj se fajn.

      Vymazat
  6. Tak to byla moc pěkná dovolená. Já byla v Bularsku už dávno - ještě za totáče. Líbilo se mi tam, ale srovnání je nebe a dudy. :-)
    Měj hezké stále letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hanko, já byla v Bulharsku v 8 letech a pak v 51 letech, od té doby jsem tam byla vícekrát. Trošku se to tam změnilo. Ale je to místo, kde si myslím, že bych se dorozuměla. Měj se hezky.

      Vymazat
  7. Lotty, zdravím. Jéé Azalia, taky na to vzpomínám... Dobře jsi mě poradila ! Tak Ti to vyšlo a vrátila jsi se ! Moc Ti to přeju. Ano, bylo tam hezky, klidně bych jela taky znovu. Co se tam změnilo, jak píšeš ? Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko, ano, vrátila jsem se, jak jsem si slíbila. Změna třeba je, že už zprovoznili ten nový hotel vedle, co byl nedostavěný. Taky změny ve stravě, například už na baru u pláže se už nedaly pořídit hranolky, kterými jsme krmili racky. Ale oni si klidně kradli z tácků lidí jiné dobroty. :-) Zdravím. :-)

      Vymazat
  8. Tvoje krásné fotky svědčí o báječně prožité dovolené. Je fajn, pokud vyšla podle tvých představ. "Barevné" jídlo vypadá zajímavě)))
    Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, barevné jídlo není pro mne, já raději klasiku. Ale mladí tím nepohrdli. Měj se příjemně.

      Vymazat
  9. Všechno vypadá moc hezky, naposledy jsem byla v Bulharsku, když jsem čekala Druhorozeného, tj. v roce 1999 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se toho tam hodně změnilo. Já byla jednou v 8 letech a pak až po padesátce. Všechno je jinak :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).