ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 1. července 2023

Teplice - lázeňská sezóna - video


Vzpomínka na rok 2018

Koncem května jsme se opětovně vypravili do města Teplice, kde se otvírala 864. lázeňská sezóna.

U nás jsme sedli na autobus, pak na vlak, do hodinky jsme byli na místě.
Prošli jsme město ke středu, kde se vše odehrává.
Nejprve jsme přišli k pouti, kde bylo plno atrakcí. Nic jsme nevyužili,
jen jsem zavzpomínala na mládí. Některé atrakce jsou dost adrenalinové, tedy nic pro mne.

Pak jsme se přemístili na náměstí, kde byl jeden z kulturních programů.
Celkově bylo ve městě šest scén, kde v průběhu po celý den
vystupovalo celkem 60 kapel či jiných zábav.

Dále jsme přešli k další pouti s mnoha atrakcemi spíše pro malé děti.
Samozřejmě nechyběly stánky s občerstvením a rukodělnými pracemi.
Čím jsme se my sami občerstvili byly kousky pizzy a pivčo.
Horko bylo veliké a myslím, že pivo zažene žízeň více než sladká limonáda.

Dál jsme zašli do zalesněného parku vedle velkého rybníka.
Na rybníku se dalo plout na lodičkách, ráchaly se tam kačeny.
Také je uprostřed rybníka pěkný velký vodotrysk.

Nicméně v parku jsme potkali i známého pana Okamuru.
To, jak se ve videu otočil a podával někomu ruku, tak to jsem byla já.
Dokonce se se mnou v obejmutí za ramena vyfotil. :-)
(V tom důležitém momentě je video useknuto :-) )

Pak jsme zašli k opičkám, předvedly nám pěkné divadlo.
Hned vedle je dětské hřiště i menší venkovní restaurace.

A vracíme se zpět. Došli jsme k dalšímu kapřímu rybníku, kde nám pózovala
kačenka s mláďátky. Tedy přesněji, kde nám unikala z videa,
schovávala se nám schválně za křoví a stromy.

Nakonec jsme prošli další místa u kostela s mnoha stánky a dalšími pódii s hudbou.
Vše jsme neviděli. Bylo ten den obrovské vedro a my byli docela utahaní.
Takže jsme zamířili zpět k vlakovému nádraží a pak už jen domů.

Odkaz na video najdete zde:

https://www.youtube.com/watch?v=1VH2vNKk8oQ


Snad se vám bude líbit. :-)

22 komentářů:

  1. Pěkná vzpomínka na začátek lázeňské sezony v Teplicích. Atrakcí, vystoupení a návštěvníků tam bylo fakt hodně. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to tam každým rokem, je tam toho hodně a my už tam byli několikrát. 😀

      Vymazat
  2. Fukcarinka- Lotty až na ten zmiňovaný pařák 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, ty pařáčky ja fakt nemusím. Ale dávám si už pozor a nespaluji se tak, jako když jsem byla mladá.😀

      Vymazat
  3. Ahoj Lotty, já jsem v Teplicích nikdy nebyla, tak děkuju za prezentaci, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je to lázeňské město, léčí se tam pohybový aparát. Slavnosti bývají každým rokem koncem května. 😀

      Vymazat
  4. Pěkná prezentace. Připomnělo mi to, že pouť se u nás blíží.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ono je to asi všude stejné, prostě veselo, lidi, stánky, hudba.😀

      Vymazat
  5. Jdu v tvých stopách. V Teplicích jsem byla zrovna včera. A jezdíme tam docela pravidelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jsem zvědavá, kam půjdeš dnes, stopařko, někam na den vyrážím. :-)

      Vymazat
    2. Dnes nikam:-) Přijede vnučka. Budeme ve stínu)))

      Vymazat
    3. Tak to my dneska byli v Německu! :-)

      Vymazat
    4. Věčně v mých stopách! 😁

      Vymazat
  6. Hezké video, líbily se mi záběry na detaily - zvířata apod. Z některých atrakcí by se mi dělalo špatně. Naopak ta projížďka na lodičkách by mohla být fajn zážitek. Snad se taky do Teplic někdy podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já už na atrakce taky dnes ne-e. .-) Mně stačil v dětství malý řetízkáč! :-)

      Vymazat
  7. Na pouti jsem byla naposledy asi před patnácti lety, a stačilo mi to do konce života :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, mezi atrakcemi projdu, porozhlédnu se, případně nafotím, to je tak vše. :-)

      Vymazat
  8. No jak to že jsi se nesvezla,najdeš můj blog pod jménem Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, tak autíčka bych ještě dala, to mne kdysi bavilo. Leč na to dnes nějak nemám už věk! :-)

      Vymazat
    2. Ale jdi vždyť jsi mladá holčina....Moc tě zdravím.

      Vymazat
  9. V Teplicích jsem nebyla. Ale začátek sezóny vypadá velmi pěkně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).