ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 12. května 2023

DUBEN 2023

Duben - do vody "pudem"! 😊

Tedy přesně 22.4. jsem se prvně letos ponořila do naší vodní nádrže Benedikt. 

To bylo tenkrát krásné počasí a mne to vyhecovalo! 

Kamarádka na FB ten den psala na FB, že byla také se skupinou otužilců, 

kteří se pravidelně schází na Mosteckém jezeře, a prý voda byla "teplá" 7 stupňů!

Přiznám, že kromě kačenek v té vodě kromě mne nebyl nikdo! 

K tomu jezeru naše město letos navozilo hromady kamínků a jemného písku 
na vytvoření pláže, vypadá to moc pěkně.

Do Aquaparku stále chodím pravidelně jednou týdně, dávám 20-40 bazénů. 
To podle toho, zda tam nepotkám nějaké známé a musím s nimi prodiskutovat 
nějaké novinky posledních dní. 😉
Dopoledne bývá málo lidí a to mne těší, třeba vloni odpoledne jsem jednou 
zaznamenala 188 lidí a to už je docela dost.

Navštívili jsme po delší době Globus v Ústí nad Labem. Tam mne zaujal tento chléb. 
Sice dražší, nekoupila bych ho, ale udělala bych si. Náplň je buď sýrová, nebo 
sýrovo šunková. V návodu píší jen - vyjmout z obalu a upéci na 150 stupňů na 20 min.

Před naše okno na lampu usedla poštolka. Viděla jsem ji u nás prvně takhle zblízka.

A tady je nezbytný doplněk článku. 😁 
Opět jsem měla sezení s další partou spolupracovnic.
Bylo nás 10 a dali jsme si tato jídla.

A tato jídla taky někdo. 
U mne zase zvítězily čtyři bramboráčky s ďábelskou směsí (které nikdo nevidí 😊) 
- schované jsou pod sýrem.

 Pro dnešek je to vše z nejdůležitějších událostí dubna u nás.
Co mne nejvíce těší je to, že už je konečně jarní počasí.
Mějte se vesele a uvolněně. 😀
 

22 komentářů:

  1. Lotty, ty si otužilec, nevlezla bych tam. Opět mě zaujaly talíře, ta křidélka by nebyla marná. My jsme včera s kamarádkou byly nakupovat v zahradnictví a pak jsme si u nás po delší době objednaly pizzu. Pošmákly jsme si. Měj se krásně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, na křidélka se chystám, jen chci, aby je prodávali v akci. :-) Pizzu mám taky ráda, tam neměli, nejraději mám sýrovou. 😀

      Vymazat
  2. Lotty, jsi opravdu dobrá, že jsi do té vody vlezla. 👍👍👍
    Je báječné, že místo povrchových dolů vznikají krásná místa pro rekreaci. Když jezdíme na závody na Mostecký okruh, ta vodní plocha pod ním vypadá moc hezky.
    To jídlo, mňam. 👍👍👍 Určitě bych si vybrala.
    Měj hezké májové dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to okolí tady zvelebují moc hezky. Pomalu do nich přidělávají různé odpočívací prvky, slunečníky, občerstvení. Jsem ráda za to, že tu bydlím. V největší blízkosti, kam se v nejhorším dostanu pěšky, jsou tři udržované vodné plochy, to je myslím dost.

      Vymazat
  3. Ty jsi drsná! V naší přehradě má voda teď 13 stupňů, to už by pro tebe bylo teplé jako kafíčko :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, přiznám se, že od té doby mého ponoru jsem v té vodě nebyla! 😁

      Vymazat
  4. Jsi dobrá, že se takto otužuješ. Já bych to nedokázala. Je fakt, že jsme se jednou koupali za nádherného počasí na 1. máje v Liptovské Maře, kterou napájí vysokohorské bystřiny. Zajeli jsme tam po túře i s dětmi a čekala jsem, že to děti odstůňou, nechtěly jít z vody, která mrzla. Je fakt, že se honily, ráchaly. Víckrát jsem tu příležitost neměla a nevyhledávala. Před tebou klobouk dolů. A ta jídla bych mohla všechna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vzpomínám jednou asi před 20 lety, že jsme s celou rodinou vlezli do rybníka na 1.4., tolik bylo teplo. ☺

      Vymazat
  5. Já bych do té vody nevlezla. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, a to já jo, jsem pro každou lumpárnu! 😁

      Vymazat
  6. Tý jó. Já lezu do bazénu když má voda alespoň 26 st. Jinak bych zmrzla.
    Jsi tedy opravdu otužilec.
    No a ty talíře! To,co je na nich naskládané je tedy lákavé.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsem zvyklá se otužovat a beru to jako výzvu! 😀

      Vymazat
  7. To ponoření obdivuji)))) Přeji krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, těleso ponořené do kapaliny je nadlehčováno silou... atd atd. No tak jsem byla spíše na hladině, kde je tepleji, dole byla hodně ledová :-)

      Vymazat
  8. Ahoj Lotty, mě zaujaly ty plněné chleby, to vypadá moc surově. A jsi tedy otužilec, já zatím plavu pořád jen v bazénu. Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, chleby jsem ještě nedělala, ale chystám se. Nic levného to taky nebude, při ceně dnešních sýrů, ale hodně mne to láká. 😋

      Vymazat
  9. Taky bych se chtěla někdy koupat tak brzy. Měla jsem na začátku května možnost zkusit Baltské moře, ale nakonec jsem do toho nešla. Smočila jsem jen nohy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baltské je hodně studené. my byli teď ( minulý týden) o měsíc později na dovolené v Čechách, kde byla voda, a tak jsem si řekla, že bez plavek týden vydržím a když tak si budu ráchat nohy. no ve skutečnosti jsem byla ráda, že jsem měla s sebou mikinu i bundu při té zimě. 😁

      Vymazat
  10. Tak to klobouk dolů jsi otužilec....já byla teď v květnu u moře ve Slovinsku,ale nevlezla bych tam...Stačilo nám,že jsme měli v hotelu na břehu moře wellnes s 7-8 bazény a vířivkami s teplou mořskou vodou.Přeji další pěkné dny a zážitky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak do moře bych určitě vlezla! To bych si nenechala ujít. Já mám ráda výzvy. Jo a chřipečky nemívám. :-)

      Vymazat
  11. Lotty, takhle studenou vodu bych určitě nedala. Ani se nedivím, že tam kromě tebe byly jen ty kačenky, jsi holka odvážná 😀 Moc zdravím. pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kačenky už mají mladé, je pěkné plavat ve vodě těsně kolem nich, tolik švitoří! :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).