ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 14. dubna 2023

BŘEZEN 2023

  

                BŘEZEN - DO VODY VLEZEM :-)

U mne to tedy platí, od března jsem začala chodit každý týden na náš Aquadrom. 

Dávám si závazky, přeplavat 30 bazénů, zatím se mi daří. :-)

                    

                      Byla jsem s kamarádkami "za kulturou".  

           

   Travesti show jsem viděla prvně. 

Večer plný hudby, zábavy při posezení s občerstvením dle libosti. 

Na konci, kdo chtěl, mohl i "na taneček". Myslím, že to bylo do 3 do rána, to už není pro mne. :-)

                                        

Zajíce u nás ve městě vidíme často -  a nejčastěji mají rande na sluníčku ve dvou.


Jinak jsou u nás, občas i na sídlišti, vidět divočáci. Fotka není moje, je z internetu.

Z textu na netu:

Obyvatele Mostu trápí přemnožení divočáci. Prasata jsou téměř všude, lidí se moc nebojí a klidně zablokují kruhový objezd nebo rušnou silnici. Strážníci je z města vyhánějí každý den. 
Magistrát před nimi varuje a obyvatelům doporučuje, aby nepouštěli psy z vodítek. 
Město chystá i mimořádný odstřel.

Taky jich máte u vás tolik a nablízku?

Za pěkného počasí jsme byli na našem vrchu Ressl. 
Je tam vybudováno pěkné zázemí na odpočinek, lavičky, koše, odpočívadla, 
altánky, ukazatelé na cestu i zajímavosti, atrakce pro děti - úkoly i sportoviště.

                           Na vrchu Resslu je rybníček s kačenami.  Dřív tam byly i ochočené nutrie.

A na nově postavené vyhlídce s altánem je krásný pohled na celé město.

Opět jsem s kolegyněmi z bývalého pracoviště byla posedět v hospůdce.

A musela jsem nafotit i dobrůtky, co jsme si dali.
Tady je hříbková omáčka.

Kuřecí maso na fazolkách. O tom jsem uvažovala - prostě jako zdravá varianta. :-)

                      Nakonec u mne zvítězily 4 bramboráčky s ďábelskou směsí se sýrovou čepicí.

Tak to je pro dnešek vše. 
Jsem ráda, že už přišlo jaro, sluníčka je více a dny jsou delší.
Přeji vám všem pohodové radostné dny. :-)

28 komentářů:

  1. Lotty, ti zajíci by mně nevadili, ale těch divočáků je fakt hodně. To už bych měla strach, aby mi nesežrali Barunku. zdravím 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zajíčci jsou roztomilí, někdy se i sluní na sluníčku vedle paneláku. Pejsky je třeba u nás držet na vodítku, jinak by pak divočáci mohli zaútočit.

      Vymazat
  2. Lotty,na události jednoho měsíce dost akcí. Plavání 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tentokrát to nebylo jen o jídle, sama mám z pohybu radost. :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Lotty, moc Tě zdravím. Plavání je super, taky jezdím ráno dvakrát týdně na kondiční plavání. Překvapili mě ti divočáci, to je síla takové množství a ve městě... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jak máte dlouhý bazén? A kolik uplaveš? Má známá ve věku 67 let plave 60 bazénů a je rychlá jako blesk, nechápu.

      Vymazat
    2. Bazén je dlouhý 25 metrů. Kolik uplavu bazénů nepočítám, jsem tam vždycky cca hodinu, z toho 10 minut na konci ve výřivce, jinak pořád plavu. Plavu pomalu, každý mě předhoní, ale vydržím plavat dlouho. Vodu mám moc ráda, nejvíc moře :o):o). Lenka

      Vymazat
    3. Tak to plaveš hodně. Nejsi na závodech, plaveš pro své zdraví. 😊

      Vymazat
  4. U mě by také zvítězily bramboráčky. Na bramboráky jsem závislák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, jen jsi to napsal a mám na ně chuť, asi si brzy udělám doma. :-)

      Vymazat
  5. U nás ve městě běžně běhají zajíci, občas i srnka. Po chodníku si to ťapkají kachny od přehrady a kanci, škoda mluvit, město to už rok řeší, ale asi ani odstřel moc nepomáhá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, zajíce tu máme také, srnky tedy ne. Vodu máme kousek dál, tak kachny taky ne až k panelákům.

      Vymazat
  6. Na takové koupání si musím ještě počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, tam je krytý bazén. Za tepla tam nechodím, to tam je přecpáno a jdu raději k vodní nádrži. Ale kdysi náš bazén byl nezakrytý a plavali jsme tam a na nás třeba i sněžilo. :-)

      Vymazat
  7. Pěkně jsi prožila březen. Divočáci nám zatím po městě nechodí, v lese jsem je zatím nepotkala, ale že tam někde jsou je znát, dle rozrytých míst.
    Měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, dost často divočáky někdo natáčí na video a dává na FB. Měj se příjemně. :-)

      Vymazat
  8. Lotty, moc hezké fotky a prima prožitý měsíc duben. 👍👍 Moc se mi líbí ti dva zajíčci. Možná v březnu vyhlíželi Velikonoce.
    Divočáci jsou přemnožení a putují do měst za obživou. Teď od nich žádné větší nebezpečí nehrozí, ale když pak mají v květnu mladé, je lepší se jim vyhnout. Synovec je lesní inženýr, jezdívala jsem s ním do lesa. On krmit, já fotit. Mnohokrát jsem viděla, jak se divočáci dokáží podhrabat do přístřešků, kde mají lesníci uložené krmení pro zvěř. Po jejich "nájezdu" nebylo čím krmit.
    Měj hezké dny. 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zajíčky vidíme takřka denně. Jsou to pěkný macani. 😆 Divočáci už mladé mají, v tlupě jde třeba 15 malých pyžamkáčů, proto je třeba opatrnosti.

      Vymazat
  9. Né duben, březen - prostě blondýna. 😂🤣😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, blondýna s tím nesouvisí (taky jsem plavá 😁), prostě moje kronika píše minulost.

      Vymazat
  10. Lotty o těch divočácích jsem četla, že se vám procházeli po městě. Dala bych si ty bramboráčky, mňam. U nás je hodně restaurací pozavíraných. Zrovna ta jedna kam chodíme každý měsíc s kamarádkou na Ondráše, vaří v poslední době, odpoledne jenom někdy. Minulý týden jsme tam šli a nevařili, veliké zklamání. Jednou jsme tam přišli a kuchař odcházel zrovna na maso, ale znají nás tak nám jídlo udělala servírka. Říkala, že tam začínala v kuchyni. Moc se jí to povedlo a my jsme byly spokojené. Měj se moc hezky🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, zrovna před chvílí jsem viděla video z dnešního rána, že divočáci běželi kolem našeho paneláku. Restaurace u nás některé zavřely, jiné zase otevřely, pořád se to mění. Máme jich tu dost, ani jsem ve všech nebyla. 😁

      Vymazat
  11. Lotty jsi aktivní člověk. to je paráda. Zajíčky jsem u nás na sídlišti už také viděla, ale divočáci naštěstí ne. Nevím, co bych dělala, kdybych potkala rodinku s mladými. Připomněla jsi mi, že bych mohla konečně v květnu jít na setkání, která jsou pravidelná a já je bojkotuju. Každou první středu v měsíci přijde ,kdo má čas a chuť. A já jsem líná se v zimě oblékat. Tak snad se podaří. Hezký zbytek dubna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, snažím se. 😄 Jak jsem psala teď Libušce, zrovna před chvílí jsem viděla video z dnešního rána, že divočáci běželi kolem našeho paneláku. Počasí se už moudří, můžeš vyrazit na srazy. Já to mám složitější, srazy míváme po 5 letech - zatím, a mám to 50 km od domova. Měj se příjemně. 😀

      Vymazat
  12. Jak bych si dala hříbkovou omáčku...Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hříbky nemusím, ale kdyby byly rozmixované, mňam! 😋😊

      Vymazat
  13. Ta jídla vypadají moc lákavě, hlavně ta hříbková omáčka. Plavat taky chodím pravidelně už od dětství, je to asi ten nejlepší sport, který znám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, plavu ráda, ještě ráda mám procházky nebo turistiku. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).