ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 6. března 2023

ÚNOR 2023

Hledala jsem nějaké zajímavé pořekadlo na únor a obrázky u mne a našla jsem toto:

Třeskutá zima v únoru naplňuje komoru.

To proto, že mám zase samé obrázky dobrot.


Těch prvních 7 obrázků, tedy až k malinám se šlehačkou, to jsou fotky z dalšího 
posezení s kolegyněmi z práce. Tentokrát nás bylo 12, což je hodně.
Fotky jsem nedala všechny, ale jen ty bez pizz.

No, tedy až na jednu, tedy tu mou. 

Zkusila jsem pizzu se jménem AMELIE - Smetana, šunka, hermelin, brusinky, sýr

Byla dobrá, ty brusinky byly zajímavé, ale přiznám, 

klasická sýrová se 4 druhy sýr je pro mne nejlepší. :-)

Půlku jsem si vzala domů, protože toto sníst najednou by bylo pro mne hodně na cukrovku.

     ... a další výběr...

... a lazagne...

Horké maliny se zmrzlinou a se šlehačkou - to dostali od oslavenkyně všechny přítomné. 
Takže když jsem nedojedla pizzu, tak jsem hřešila malinami, no hurá!
Odmítnout se už nedalo - a taky, proč by. :-)

Raději bych to jedla z pohárových sklenic, ale protože nás bylo tolik, asi neměli tolik nádob. :-)

A teď z domova - po dlouhé době - buřty na pivu. :-)

Sekaná ze dvou kil masa.

A tady na talíři, s opečenými brambory zalitými vejcem.

A zdravý salát, tentokrát s kousky hermelínu. Saláty dělávám často.

Jinak celý měsíc děláme v rámci prevence zdraví delší procházky či spíše rychlochůzi do přírody,  

a to 5 nebo 10 km, když jdeme dvakrát. Fotky z přírody zatím nemám, protože je 

pořád nějak zataženo a příroda moc probuzená není. Z kytiček jsem potkala akorát sněženky.

Snad další měsíc tady u mne bude veselejší a ne jen o jídle. 

Jíst se musí, to ano, ale chtělo by to i jiné radosti. :-)
 

26 komentářů:

  1. Lotty, při prohlížení se mi dostavil Pavlovův podmíněný reflex. Možná i proto, že jsem dnes obědvala zemlbábu, kterou si poručil manžel. Zatímco on slastně vrněl, já zažívám deficit masa. A teď tohle 🤣😂🤣
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak ten Pavlovův reflex mám taky. A taky máš, že se jen na obrázek podíváš a přibereš na váze?!

      Vymazat
  2. Ježíši kriste, zase sem k tobě vlezla večer a hladová, to je fakt nerozum! Já vím, píšu to pokaždé, a pokaždé sednu na lep :D.
    Ta dvoukilová sekaná je neskutečná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tak to máš těžké. U mne se v článku skoro pokaždé najde něco na zub, já už jsem taková. :-) Sekaná se nakonec musela kousek zamrazit, to se fakt nedalo!

      Vymazat
  3. No, odmítnout maliny, to by byl hřích :-)

    Brusinky na pizze - to vidím poprvé. Zajímavá kombinace. Osobně jsem ale taky zastáncem těch čtyř druhů sýra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nominku, přiznávám, brusinky byly nevšední, ale za mne stále vede pizza se 4 druhy sýra. Jen mne potěšilo, že těch brusinek tam bylo opravdu dost a na chuti byly poznat.

      Vymazat
  4. Teda, vy jste labužníci. Vy si dáváte....Ale děláte správně. Alespoň nějaké radosti ze života. Hned bych přišla na návštěvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, takové radosti mne udržují při životě!

      Vymazat
  5. Ahoj Lotty, dala bych si u Tebe sekanou a navrch maliny... Samá lákadla ! Hezký březen, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, takhle sekačka byl můj nový recept, a to bez česneku. Nevěřila bych, že bude tolik chutnat. Příště udělám zase takovou. A co chleba, zkusila jsi dělat?

      Vymazat
  6. No teda ! Tolik dobrot ! Vydařený únor jsi měla :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u mne to v únoru bylo - a jedli, a jedli, a jedli... jak v té pohádce, ale tam se říkalo - a spali, a spali, a spali...:-)

      Vymazat
  7. Jedno jídlo lepší než druhé. Když se sejde dobrá parta, tak se dokáže každý účastník na něčem dobrém. Tleskám za ttakový výběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, děkuji. .-), dobrá parta je základ. A pak je těch jídel více i na focení. :-)

      Vymazat
  8. To jsou lahůdky.Taky jsem sedla k počítači hladová.Dnes jsem sama doma-tak nemusím vařit.Jdu si rychle něco "uklohnit"
    Měj krásné dny Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pravidlo číslo jedna zní - pokud sedneš k mému blogu, musíš být předem dobře najedená. :-)

      Vymazat
    2. To jsem si právě říkala ☺☺☺
      Eva H.

      Vymazat
    3. Evi, stejně nějak moc se věnuji jídlu, podle toho to taky vypadá! 😁

      Vymazat
  9. Lotty, ty jsi mi právě naladila žaludek na něco dobrého a to je těžké, když já bych si dala od všeho. Dneska ale chce rodinka něco sladkého, i když štrůdl je n stole. Chtějí palačinky s tvarohem. Brusinky mám ráda ke svíčkové, ale na pizze jsem je ještě neměla. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taková jídla si člověk nedává každý den. Taky to něco stojí. Sladké moc nesmím - jako cukrovkářka. Ale palačinkami nepohrdnu, mňam.

      Vymazat
  10. Fotky takových dobrot mi rozproudily chutě :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Samé dobroty... Horké maliny miluju a buřty na pivě mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, jsou to prostě dobroty. Měj se hezky. :-)

      Vymazat
  12. Hody, hody doprovody, dejte vejce malovaný nebo bílý, slepička vám snese jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donjon, i vám opožděně příjemné svátky jarní. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).