ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 15. ledna 2023

PROSINEC 2022 - VÁNOCE

Prosinec, čas vánoční... u nás začíná na 1. adventní neděli.

Po bytě máme různá světýlka, svíčky, Františky, ještě původní z NDR. :-) 

Také jsme provoněli byt opálením purpury na kamnech na tále. :-)

Nesmí nám chybět staré andělské zvonění, je již letité, 

po mé babičce, která tu není od začátku 70. let.

A taky stromeček, ekologický, umělý. 

Ale krásně potěší ten zimní čas, kdy venku je ráno dlouho tma a odpoledne už také. 

Věříte, že na něm je 100 světýlek?

První letošní vánočka, z 8 copů. Povedla se. Ani jsem nestihla nafotit, 

dokud byla celá. Hned jsme se do ní pustili a brzy se po ní zaprášilo.

A proto jsem brzy upekla druhou vánočku, tentokrát jen ze tří copů, trošku hubenější. 

Taky chutnala. :-) Hlavně, že navrchu byla spousta mandlových lupínků 

a uvnitř hrozinky namočené přes noc v rumu. :-)

Nějaké cukrovíčko, letos 9 druhů. Do 1. ledna bylo pryč, takže množství tak akorát. :-)

A na Silvestra nesměly chybět chlebíčky, to se ví.

A jedeme na novo, od 1. ledna, opět další level života. 

Během roku se budeme učit, co jsme v loňském roce a předchozích letech nezvládli. 

A spoustu nového a příjemného nás ještě čeká. Přeji všem, ať je pro vás nový rok příjemný.

16 komentářů:

  1. Takový správný prosincový příspěvek ! A teď je už polovina ledna za námi a jede se, jak píšeš, dál. Tak ať se daří!
    Pěkné klidné nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Lotty,tak jsme se rychloletem po Tvém dlouhém odmlčení dostali do prosince. 👍 Nyní už jsme v roce 2023 a tak Tobě a všem kolem Tebe přeji zdraví a štěstí 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, to byl let raketou, ale vyšlo to. Snad už to budu stíhat v normě. Tobě také přeji vše dobré, hlavně zdraví. 💖

      Vymazat
  3. Lotty, prošla jsem se s tebou průběhem loňského roku. Byl opravdu pestrý.
    Přeji Ti, aby i ten letošní byl pestrý, byl prožitý ve zdraví, štěstí a pohodě. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji, Tobě taky nadále přeji hodně další energie na aktivity a zdravíčko. ☘🌼

      Vymazat
  4. Ježíš, samý jídlo. Kam jsem to vlezla :-D.
    Jdu si hned pro něco dobrýho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, no kam jsi to vlezla, však mne znáš, ne? Já se neměním. 🤣

      Vymazat
  5. Lotty, zdravím. Samé dobroty u Tebe... U nás cukroví zmizelo také do Silvestra, a to je dobře. Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, i tak toho cukroví bylo víc než dost. Měj se příjemně. :-)

      Vymazat
  6. Druhý blog po sobě, kde slintám. To je holý nerozum číst večer takové články, když mě honí mlsná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, kam to pořád lezeš?! 😁 Nediv se, u mne je mlsota často. Nebo máš nějaké přání, kde bych měla víc zapracovat, aby to bylo na blogu?! :-)

      Vymazat
    2. Kdepak, mlsotu já rada. Jen sem vždycky lezu ve špatnou dobu 😁. J.

      Vymazat
  7. Už je sice konec ledna, ale i tak ti moc přeju, aby ten letošní krok byl plný krásných překvapení a určitě lepší než ten loňský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji. Tobě také přeji do Nového roku jen to nej.... (doplň si sama) :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).