ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 15. května 2022

DUBEN 2022

Ač je duben, u nás na náměstí už všechno nádherně kvete. :-)


A při tak krásném počasí naše kroky vedly k rybníčku s kačenkami pod zalesněným kopcem Ressl.

A také na golfové hřiště. Nehrajeme, ale někdy pozorujeme sportovce. 

A i bez nich je tam moc hezky, klid, ptáčci zpívají, nic nám tam nechybí 

a člověk se nádherně uvolní.


U nás na sídlišti volně pobíhají zajíci. Jsou už na lidi zvyklí, bývají pěkně blízko, 
ale ne vždy čekají na focení. :-)

Z dobrot nabízím jen chlebíčky, ale třeba někomu přijdou k chuti. Byly jen tak k večeři. :-)

26 komentářů:

  1. Lotty, moc tě zdravím. Takový zajíc na smetaně by nebyl špatný, ale to bych ho už musela dostat naporcovaného 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, tak to mne nenapadlo! Myslím, že by jeho maso bylo tuhé, protože pořád běhá a má hodně svalů! ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Lotty, mě napadlo to samé jako Libušku - zajíc na smetaně... Dělávala ho moje babička a to byla panečku dobrota. A chlebíčky bych si dala taky, ty jsem neměla pěkně dlouho... Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak ono to existuje? Já myslela, že jde jen králík na smetaně! Jo, chlebíčky, ty bych si dala klidně i teď ráno! 😄

      Vymazat
  3. Krásné, milé. Ať se daří i nadále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, děkuji, tobě taky přeji jen samou pohodu. :-)

      Vymazat
  4. Moc pěkné dubnové fotky. Ta poslední je doslova třešnička na dortu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, poslední foto bylo z článku to nejdůležitější! 😄

      Vymazat
  5. Krásně rozkvetlé tulipány. Moc pěkné fotky ☺
    Přeji klidný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Zajíci u nás běhají téměř v centru, vídám je brzy ráno, když jdu do práce. Často mi přes cestu přeběhnou kachny a když se zadaří, tak jde zahlédnout i srnka nebo jezevec :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, u nás tak běhají celé dny! Vůbec už se nebojí. A nejen běhají, klidně sedí a pasou se. Pak ještě divočáci, lezou někde až do paneláků! 😀

      Vymazat
  7. Taky nám to v dubnu na městě kvetlo. Teď kvetou stromy, je to parádní měsíc....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, teď to všude krásně plodí, už vykukují malé plody, třeba třešniček. 😀

      Vymazat
  8. Jak já miluji jaro ☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jaro je pro mne nejkrásnější období v roce. 😀

      Vymazat
  9. Lotty, ty chlebíčky bych si dala hned, ty já totiž můžu 😄😄 U nás za barákem zajíci nejsou, ale potkala jsem se tam s potkanem, a to bylo něco pro mne. Mám fóbii i z malé myšky, a teď tohle. Naštěstí se bál možná víc než já. Zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty chlebíčky mohu i já - kdykoliv, třeba v noci! Měj se hezky! 😀

      Vymazat
  10. Potom klidně někdo řekne že máme ošklivé město. Nemáme a zda-Lípa jsi šla k rybníčku kolem zahrádek? Myslím kolem mě. Ty kachny navštívily naše jezírko. Ale koikaprici jim neochutnaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, na řeči nedám. Šla jsem k rybníčku kolem zahrádek. To si nenechám ujít. 😀

      Vymazat
    2. Měla jsi na mě zavolat,, klidně bych ti půjčila motycku,, neee neboj pa

      Vymazat
    3. Právě o motyčku jsem nestála, tak jsem šla kolem tiše jako myška. 😄

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Miriam, kde je mu dnes konec, rok se točí stále dokola, jako spirála, a čím dál rychleji. 😊

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).