ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 10. dubna 2022

BŘEZEN 2022


BŘEZEN - čas založit rodinu - tentokrát u holubů hřivnáčů.

První podběly jsme objevili v našem lesoparku 20.3.

Sluníčko nás vylákalo až do Vtelna, kde je kostelík s malým hřbitůvkem, vždy se tam zastavujeme.
Cestou na louce je tato břízka, pro nás zajímavá tím, že do ní někdo vyryl srdíčko s monogramy křestních jmen mne a mého muže. Ale my jsme to opravdu nebyli, nemám ráda poškozování dřevin.

U  jednoho domku se opalovala kočička. Myslíte, že si počkala na mé pohlazení? :-)

Na rybníku Benedikt "vyrostla" 3 nová mola pro snadný vstup do vody. Na ně mne upozornila kamarádka, která tady do vody nikdy neleze: "postavili pro Tebe, je to nová výzva!"
Ale asi doprostřed nebudu mít potřebu doplavat, tam asi stejně bude hromada mládeže. :-)

 Synova fenka Nyugi už je dospělá, ale stále plná energie. :-)

 Syn si koupil malý sendvičovač pro jednu osobu, ani jsem nevěděla, že se takové vyrábí.
Dole je vysavač na okna, který máme v práci. Chvilku jsme nad ním uvažovali. Ale nakonec se rozhodli, že ho nekoupíme. Je to věc v bytě navíc a okna se nemyjí zase tak často. A ruce nám 
zatím slouží. :-)

Odpolední kávička, cinzano a oříšková směs s kamarádkou na balkoně.
Kamarádka ke mně chodí chytat bronz, ještě loni chodila do solárka. :-)

 Moje domácí kuchtění.
Zkusila jsem plněné malé papričky naložené v oleji.
Dobré jsou, ale za mne velká spotřeba oleje a docela práce s plněním.
Na dietku asi nebudou. :-) Už je asi dělat nebudu. :-)

Dostala jsem ocenění od magistrátu za práci. Ještě kytičku a nějaké poukázky. :-)

 
Klučičí miminko, není moje ani z mé rodiny, ale spolupracovnice.
Musela jsem tu ukázat, drobečkovi jsou na fotce 3 týdny.

 Kočička s naštvaným výrazem.
Kamarádka hlídá jiné kamarádce, která je v lázních.
No jo, stýská se jí po paničce, naprosto chápu.
Ale je krásně chundelatá, akorát tak na mazlení. :-)

 Jídlo tu nesmí chybět. Posezení s kolegyněmi z práce.
A copak dobrého jsme měli?
1. Samuraj a hranolky.
2. Trhané vepřové maso se stejkovými hranolkami.
3. Samuraj s bramboráčky.

   1. vepřová panenka s grilovanou zeleninou.

2. kuře s modrým sýrem, stejkové hranolky.

3. trhané vepřové maso v chlebu se zeleninou.

4. smažený hermelín, krokety.


Vybrali jste si? Co jsem asi měla já?


Přeji všem pěkné jarní dny. :-)

Pro mne jsou tyto dny nejkrásnějšími dny v roce.


28 komentářů:

  1. Začnu miminkem,pomazlit, povozit a odevzdat rodičům. Při pěti vnoučat s častým pobytem u nás jsem se namlsala�� Pestrý přehled března,gratulace k ocenění Poroty, smekám. A co dobrého? Smažák,nebo trhané a hranolky? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, Miminko mi stačilo ukázat, je ještě hodně malinké. Co dobrého? Neuhodlas, ani smažák, ani trhané s hranolkami. :-)

      Vymazat
  2. Otazníky jsou úsměvné smajlíky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, šotek si dělá, co chce, zvláště v mobilu, tam mění i slova. 😂

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Hanko, máme, akorát nevím, v čem máš na mysli. 😄

      Vymazat
  4. Lotty, skvělý přehled měsíce března. Za ocenění gratuluji a plný počet bodů dávám fotkám malého klučíka a smutné kočičky. MOc zdravím, pá 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, klučík jen na nafocení, případně pomazlení, kočičce se majitelka již vrátila, tak snad už je v pohodě. :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Lotty, moc Tě zdravím ! Gratulace za ocenění, to vždycky potěší. Mimi roztomilé, z jídla jsem si vybrala cinzano s oříškama:o) Měj se hezky ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji, ocenění potěšilo. :-) S jídlem nejsi troškař, že?! umíš si vybrat. 😃 Bude letos nějaká cizina?

      Vymazat
  6. Lotty, to je ale zážitků a dobrot. Maličký je miloučký a ocenění určitě potěšilo.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, lovím fotky, jak mohu, všechno se nefotí. Ale do měsíce to něco dá. Měj krásné velikonoce.:-)

      Vymazat
  7. Loty, krásně si celý měsíc shrnula. Kočička určitě počkala, nevypadá, že by chtěla utéct. To ocenění ti moc přeju, určitě si ho zasloužíš. Jídlo vypadá krásně všechno, zobla bych nejraději do všeho. Měj se moc príma. Krásné a pohodové svátky jara🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubuško, kočička nepočkala, prchla. :-) Toto ocenění je u nás v práci jednou za život, když se zadaří, potěšilo. Pěkné velikonoce. :-)

      Vymazat
  8. Krásná dokumentace. Takže březen se vyvedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, moc děkuji. Veselé velikonoční svátky. :-)

      Vymazat
  9. Pestrý březen jsi měla! Ještě, že jsem po obědě :D.
    Ten vysavač na okna jsem si koupila minulý rok a už po prvním mytí, kdy mi ušetřil 75% času, který jsem u oken vždycky trávila, jsem si říkala, jak jsem bez něj doposud mohla žít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, s tím vysavačem jsi mne nahlodla. :-) U nás v práci s ním dělají a mají i doma. :-)

      Vymazat
  10. Krásné březnové shrnutí.
    Přeji hezké jarní dny a krásné velikonoční svátky. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, moc děkuji. Tobě také příjemné velikonoční svátky!

      Vymazat
  11. Pááánečku, to je pestrá paleta zážitků!👏 Mimísek je rozkošný, pánbíček mu požehnej!👼 Papáníčko vypadá náááramně mňamkově, ochutnala bych od každého.😋
    Přeji krásné, pohodové a požehnané velikonoční svátky.🌼🌞🥚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, moc děkuji! Tobě taky krásné velikonoční svátky celé rodince! 🌻🌼🌻

      Vymazat
  12. To byl pro Tebe krásný měsíc.Miminku přeji krásný život.Z pohledu na jídlo jsem dostala pořádný hlad...Taky jsme jezdili krmit kočičku našich mladých. Bylo na ní vidět,že je smutná.
    Přeji krásný poslední sváteční den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zvířátka smutek prožívají jako lidé. I radost dovedou patřičně ukázat. Přeji pohodové dny. :-)

      Vymazat
  13. To mimço je moc roztomilé. Taky ta kočka je "kočka". Tady všechno nakvétá a venku to hezky voní. Měj se hezky jarně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji. :-) Zrovna včera jsme byli na výletě, 15 000 kroků v nohách a stačilo. A máš pravdu, všechno krásně kvete a voní. I Ty se měj příjemně.

      Vymazat
  14. Moc hezký pelmel.
    A solárko není zdravý, taky bych raději k Tobě na skleničku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, Jsi moje krevní skupina, dveře bys měla u mne otevřené. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).