ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 24. srpna 2022

KVĚTEN 2022

V květnu je venku tak hezky, že u nás na sídlišti se králíci nechávají fotit takhle zblízka. :-)
Nějak jsem se opozdila s článkem, ale třeba někdo ještě nakoukne...
Lepší později, než nikdy, že?!

V našem městě máme Hipodrom, tak tady je jeden z poutačů. 
Je na kruháku (silničním objezdu), ve skutečné velikosti.

       Na koníky se chodíme dívat rádi, ale dostihy já ráda nemám. Raději mám koně volně v přírodě.


Myslím, že toto je mé první letošní plavání v naší vodní nádrži. Začátkem května.

Jsem otužilec, ten den jsem z lidských plavců byla jen sama ve vodě.

 Společnost mi dělaly kachny a mračna kaprů nejsou vidět.

Ve městě byl FOOD FESTIVAL na náměstí. Spousta stánků, spousta jídla, 

spousta lidí, hudby, veselí. Nekoupili jsme si nic, jen jsme pozorovali. 

Z této fotky mne zaujaly žebírka, ale ty někdy dělávám doma.

Usmálo se na mne štěstí a pořídila jsem si bedničku zeleniny a ovoce z Lidlu za 25 Kč.

Už jste také měli štěstí? U nás je nemají vždy, spíše málokdy na ně natrefím.


 Z dobrot tu mám dnes jen zapečené palačinky na slano, se špenátovo kuřecí náplní 

a zasypané sýrem. Na pohled to asi nevypadá dobře, už se z nich odebíralo 

a potrhalo se, ale chuť byla výborná a všichni se olizovali.


Tady pro dnešek končím, snad brzy dohoním další resty a ještě něco napíšu na další měsíce. 

Čas plyne jak voda. Je zajímavé, jak dobré věci jdou tak rychle a nedobré se vlečou. 

Přeji všem krásné letní dny. :-)

8 komentářů:

  1. Ahoj Lotty, moc Tě zdravím. To jsem ráda, že jsi zase tady ! Bedýnky z Lidlu jsou bezva, já mám na ně zase nějak štěstí a beru pokaždé. Ty špenátové palačinky vypadají náhodou moc dobře, je na nich jen sýr samotný nebo s vejcem ? Měj se dobře a hezky pokračuj v příspěvcích... Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko, také Tě zdravím, první vlašťovko u mne po delší době. :-) Bedýnky v Lidlu u nás nebývají pořád, spíš je to pro mne svátek, a taky jsou různé kvality, nevím, zda to tam někdo ze zákazníků třeba nepřebírá. Na špenátových palačinkách nahoře je jen strouhaný sýr. Vajíček je už dost v palačinkách. :-) Doporučuji, udělej, a do špenátu den hodně česneku, my ho tam máme moc rádi. U Tebe jsem se mrkla, ale zatím nepsala příspěvek, na mne se musí pomalu. :-) Vidím, že jste byli letos na Korfu, v Řecku jsme zatím nikdy nebyli. Máš moc lákavé fotky, taky mám Řecko ve svých snech v pořadníku. :-) Měj se taky pohodově, další příspěvek jsem dala dnes. :-) Pa. Lotty

      Vymazat
  2. Loty neříkej,že se všíchni olizovali,já nedostala...Asi se nastěhuji k tobě blíže_raději né viď všechno bych ti snědla...moc tě zdravím...Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluš, jen se klidně přistěhuj blíž, jídla je tu pořád dost! :-)

      Vymazat
  3. Loty minule to chtěla ženská v Lidlu přebírat a prodavačka ji hnala,sice jsem ještě žádnou nekoupila,ale vyzkouším to jen jak zajdu k Vám do Lídlu,tady za divadlem,jsem ještě žádnou neviděla...pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluš, občas jsem štěstí měla, občas obsah přepravky byl slabší, tak jsem nebrala. Jak je štěstí, no. :-)

      Vymazat
  4. Lotty, bedýnku jsem viděla jednou a koupila,vyplatila se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, občas se něco dělá i pro obyčejný lidi, že?! :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).