ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 25. července 2021

ČERVENEC 2021 - BULHARSKO

ČERVENEC - ZAČÍNÁ DOVOLENEC, u nás konkrétně v BULHARSKU...

... v hotelu AZALIA v Sv. Konstantin a Helena... 


Na prvním obrázku je náš hotel, na tomto pohled z balkónu - nádherný výhled přímo na moře. 

Dalo by se říci, že se z balkónu dá skočit šipka rovnou do vln. :-)


V našem hotelu je vnitřní krytý bazén se zdravou minerální vodou z pramene.

V místečku, kde jsou nalevo lidičky, jsou bublinky, tak jsme pobývali často. :-)


Pár minut pěší chůze od našeho hotelu vyvěrá pramen s minerální vodou. 

Je hodně horká, lidé se v malých jezírkách "bahní".

Velmi romantické prostředí, taky jsme zde hodně relaxovali. :-)


Ti nejodvážnější (jako třeba já) se nahřívají kousek dál, až u moře mezi kameny. 

Tam to hodně šplouchalo a vlnilo. :-)

Náš hotel má několik bazénů s čirou vodou. Navazují hned na písčitou pláž a modromodré moře.

U bazénů jsou dva tobogány, otevřený a zavřený.

Ten žlutý (otevřený) jsem musela vyzkoušet. :-)

Snímek je pořízen časně ráno, po 7. hodině, v moři i bazénech se odráží paprsky slunce. :-) 

A ta kulatá stříška napravo je střecha venkovního baru, kde se člověk sám mohl obsloužit 

pitím (pivo, víno červené i bílé, limonády, soda, káva, kakao, čaj...)

i pamlsky (pečivo, hranolky, rybičky, pizza, chlazené ovoce, nanuky...)



Mezi dennodenní radosti patřilo (dobrovolné) krmení dravé zvěře, 

tedy přesněji "hladových" racků.

Jedli všechno, od hranolek, přes pizzu, pečivo, rybičky...

Tady na této fotce vepředu stojí "kápo racků", který chce všechno sníst sám 

a nechce se s ostatními kamarády dělit. Samozřejmě, že jsme chtěli krmit 

ty hubenější vzadu, ale to pak vznikaly pěkné bitky.


Jeden den jsme si udělali výlet, hádejte, kam. :-)


Nejzajímavější stavbou ve městě je Chrám Zesnutí přesvaté Bohorodice.

Je katedrálním chrámem bulharské pravoslavné církve.

V současné době v rekonstrukci.

Přesto však v plném provozu. Dovnitř jsme se dostali! :-)


Chrám je to veliký, bohatě zdobený.

V Bulharsku je plno kočiček. Dávali jsme si denní plán - nafotit alespoň jednu kočičku. 

To se nám vždy několikanásobně podařilo. :-)

A teď něco z dobrot. 

Měli jme Ultra All Inclusive, to znamená: jídlo a pití po celý den až do 23hod. 

Bohatě jsme si všeho užili.

A sladká tečka nakonec - pro toho, kdo rád pohladí bříško něčím mazlivým. :-)


To, a ještě mnohem a mnohem více, jsme pro bližší přiblížení shrnuli v našem videu.


PRO VĚTŠÍ ROZLIŠENÍ KLIKNĚTE NA TENTO ODKAZ:

https://www.youtube.com/watch?v=NUI_KLu5CHc 


 


Doporučuji jedlíkům a největším mlsounům dokoukat až do konce, 

dobrot je tam více než dost, pro každého něco.

A pak mi napište, co by vás nejvíce lákalo!


Krásné letní dny všem návštěvníkům mého blogu! :-)

33 komentářů:

  1. Moc hezké video, měli jste krásnou dovolenou. A z tolika dobrot až oči přechází. Přiznám se, že nevím, co bych si vybrala.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Růženko, moc děkuji! 😀 A přeji další příjemné prožití prázdninových dnů. 😊

      Vymazat
  2. Loty, na video se podívám nejlépe ráno, nyní bych ještě dostala hlad a hlavně chuť. Určitě bych dala přednost masíčku a pak samozřejmě něco sladkého. ☺ Měj pohodovou dovolenou. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, od všeho tam bylo něco...copak něco, opravuji - od všeho tam bylo strašně moc! Užívej krásných teplých dnů. 😍

      Vymazat
  3. Krásnou dovolenou jste měli a toho jídla, až oči přecházejí. Nevěděla bych, co ochutnávat dřív. Kousek do moře a i do bazénu, nádhera. Takovou dovolenou bych si také dala líbit. :o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, přiznám, tak hezkou dovolenou v Bulharsku jsem ještě nezažila. Nebo jsem zapomněla, jaké je to na dovolené po dvou letech? 😀

      Vymazat
  4. Krásné moře, hned bych se smočila ve vlnkách, teda jen malých, velké nerada 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vlnky byly střídavé. Chvilku menší, chvilku větší. No a chvílemi jsem si připadala jak na Tálinském rybníku, tedy žádné. Zato v tu chvíli jsme pak viděli malé bílé krabíky a medůzky velikosti mince. 😀

      Vymazat
  5. Vypadá to tam nádherně. Já byla v Bulharsku v sedmdesátých letech, když byly děti malé,, ale itak jsem si to užila. Takové parádní hotely jsme neměli, ale byli jsme spokojeni a byli jsme tam dvakrát tenkrát za pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, v 70. letech jsem byla taky jednou, to mi bylo 8 let...pak až v 50. :-) Jo, to tam byl jen chatičkový kemp, voda se nosila snad 200m daleko, WC suché - ale také jsme byli šťastní. 😀

      Vymazat
  6. Krásnou dovolenou jste měli. My byli v Bulharsku hodně roků zpátky,líbilo se nám tam, ale bylo to jiné. Teď už to má vyšší úroveň.
    Ráda jsem se podívala na video.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jak už jsem psala výše - tak hezkou dovolenou v Bulharsku jsem ještě nezažila. Opravdu luxus všeho. hodně se to tam všechno zvedá. 😀

      Vymazat
  7. Loty, tak to byla opravdu dovolená snů. Vše perfektní od ubytování přes polohu hotelu až po tu obrovskou žranici. Asi bych si domů přivezla nějaké to kilo navíc. Vážně super, měj se moc fajn 👍😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, máš pravdu, byla jsem na dovolené snů. Samé rozmazlování. Lépe bych to nenapsala. Tak s tou váhou, mně váha naštěstí zůstala stejná, ale mužíček se trošku zakulatil. Strava 5x denně dělá své. 😀

      Vymazat
  8. Krásná dovolená.Hlavně,že ti takový relax pomohl.
    Přeji krásné další dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, bylo fajn, hned bych se tam vrátila! 😀
      Pohodové prázdniny! 😊

      Vymazat
    2. Moje vnučka s manželem si právě pochvalují moře v Bulharsku.Věřím,že je tam krásně ☺

      Vymazat
  9. Nádherná dovolená. Prohlédla jsem fotky i video. Super!

    OdpovědětVymazat
  10. Loty, užili jste si krásnou dovolenou. Fotky jsou hezké, video se taky povedlo. 🙂
    Hezké léto.

    OdpovědětVymazat
  11. Loty, zdravím. Naprostý luxus absolutně ve všem ! Líbí se mě úplně všechno - hotel, jídlo, moře, vyžití...zkrátka vše. Bulharsko mám ráda, byla jsem tam hodněkrát před revolucí i po revoluci a nedám na něj dopustit. Vybrala bych si nějaké zeleninové jídlo a ochutnala sladkosti. Určitě úžasná dovolená ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, Moc mne těší, že se Ti naše dovolená líbí. Za mne to nemělo chybu! 😊

      Vymazat
  12. No, tak to bych na dovolené asi jen jedla, kdyby měla all inclusive :-D Až se mi začaly sbíhat sliny, a to jsem právě dojedla dýňový koláč :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, a co myslíš, že jsme tam celé dny dělali? Jedli, jedli, jedli...a když bylo volno, tak zase jedli! 😊

      Vymazat
  13. Měla jsi moc hezkou dovolenou, zvláště po tak dlouhém omezení. Hodně různých dobrot a hlavně to koupání, to nemělo chybu. Video to všechno jistilo. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní místo jste si vybrali, až pojedeme do Bulharska, možná se nechám inspirovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, bylo tam opravdu moc hezky a nejsi jediná, koho jsem inspirovala, za to vám oběma děkuji. :-)

      Vymazat
  15. Bulharsko se hodně zlepšilo. Hotel vypadá luxusně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, v Bulharsku jsem byla před 50 lety a je to opravdu změna. Tenkrát jsme měli jen chatičky, uvnitř plynová bomba na vařič, voda a suché WC několik stovek metrů od nás daleko. Nedá se to srovnat. :-)

      Vymazat
  16. Měli jste nádhernou dovolenou. Tomu se říká odpočinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. :-) Taky jsme si pořádně odpočinuli. Tam se opravdu hodně rozmazlovalo. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).