ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 27. června 2021

ČERVEN 2021

 Doma mi to takto kvete, jako o závod ... 

Na okno k nám chodí často návštěva - a dlouho zůstává. Toto je holub hřivnáč.

V práci jsme měli menší oslavu - a takto jsme si hladili bříška 😀

Oslavenkyně dostala růžičku a balíček ze sýrárny.

Synova fenka Nyugi už oslavila 8 měsíců - je čím dál více komunikativnější.


Chtěla jsem si koupit botky, žluté - no, příliš barvou křičely, neměla jsem odvahu je koupit, 
i když jsem v nich byla jako v bačkůrkách. Koupila jsem si na výlety tedy holčičí růžové.


Takové výlety podnikáme. Kostelík ve Vtelně jsme navštívili minulý měsíc.
Tento měsíc jsme dávali přednost vodní ploše - náš Benedikt.


Byla jsem tam tento měsíc několikrát,  s nastupujícím teplejším počasím je tu už pěkně živo.


Spousta kačenek a jejich mrňousků. 
Člověk, když plave, rukou by na ně dosáhl, vůbec se lidí ty dospělé nebojí.


 No a kdopak to tady je? Naše rybka!


A na závěr to nejdůležitější - to byste mi asi neodpustili, kdybych se s vámi rozloučila bez dlabance.
Tentokrát játrová směs s hranolkami, zelňačka s ostrou klobáskou a smetankou 
a rajčata s mozzarellou.

A příště se můžeme těšit na prázdniny!
Vám je přeji pohodové, klidové, odpočinkové. 😃

26 komentářů:

  1. Červen byl pohodový. 🙂 Moc hezké fotky přírody. Užije si krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, nejlepší na té přírodě je, že tam dojdu pěšky za pár minut. Do 30 minut jsem z domu ve vodě. To je paráda!

      Vymazat
  2. No jasný, nakonec dlabanec! :D
    Kdysi jsem si ušila dlouhou žlutou sukni, měla úplně stejnou barvu, jako ty botky. Byla nepřehlédnutelná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, bez dlabance v blogu, to jako bych to ani nepsala já! 😁
      Botky ve skutečnosti snad svítily více než na té fotce. :-)

      Vymazat
  3. Vidím, že jsi taková pěstitelka fialek, jako já ☺. Ty botky na turistiku vybírám spíš podle toho, jak sedí a jsou pohodlné. Mám šedé, taky světlé. A krásně plaveš, ani kolo nepotřebuješ. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, na fialkách je dobré, že rostou (a kvetou) samy, bez námahy. Nevýhoda je, když je rozmnožuji, pak jich mám doma hned milion a nevím, co s nimi, nikdo ze známých už je nechce. :-)

      Vymazat
  4. Lotty, ahoj. Fialky jsou kouzelné, boty super - jsem taky růžovka a tu játrovou směs bych si taky dala...Užívej léta a hezkého počasí. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Občas chci mít holčičí věci - když už nerada nosím sukně! 😁

      Vymazat
  5. Dá se napsat- povedený červen. Fialky Ti kvetou krásně. Taky jsem je mívala.
    Botičky máš hezky růžové, to se Ti to bude šlapat :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji. :-) V botičkách musím být jak v bačkůrkách, ty pak šlapou samy!

      Vymazat
  6. Fialky jsem milovala.Měla jsem jich snad 20.Pak jsem si koupila jednu v Obi-nakazila jsem si je všechny...Tak už jsem se dala jen do ibišků.Teď jich mám plno na parapetu na balkoně.Kvetou jako divé(škoda,že jen velmi krátce).Abych nezapomněla dostala jsem 7 různých orchidejí.Všechny kvetou a zdobí celý rok.
    Závidím plavání v přírodě.V mé rodném městě jsme bydleli u takové jezera.Denně jsem tam musela být.A to nemluvím o mé mamce,chodila tam denně plavat(konec dubna do října).Ještě tak v 85 letech...
    Zdravím a přeji krásné letní dny ve zdraví ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, fialky jsem měla vždy, ale nějaké jsem zdědila. Přeci je nevyhodím, když tak krásně stále kvetou! Ibišky jsou pro mne dost velké, nemám moc místa na větší kytky. Na balkoně bohužel parapety nemám. Orchideje jsem měla dvě, ale pak už nekvetly, tak jsem je darovala. Na plavání v přírodě máme teď u našeho města tři velké vodní nádrže, Benedikt je pro mne kamenem dohodit. Krásné léto přeji. :-)

      Vymazat
  7. Lotty, červen sis hezky užila. Máš krásné fialky, taky jsem je kdysi mívala, ale teď rozhodují kožušci, co bude na okně :-) Tak krásný a pohodový červenec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, pomocníky zahradníky doma bohužel nemám. Takže kytiček mám stále dost. :-)

      Vymazat
  8. Lotty, již jsem nakoukla dopoledne, ale jde tu jen přidat komentář přes google, ne z mobilu. Jsem technický antitalent, vím, že se to dá na mobilu nastavit ☺
    Červen sis užila, to dokládají fota a jídlo, jasně, nesmí chybět - mňam ☺

    OdpovědětVymazat
  9. To jsi měla pěkný červen! Moc se mi líbí fotky kačenek, a synova fenečka je úžasně roztomilá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, Fenečka roste jako z vody, už to není miminko do dlaně, ale pěkná fena!

      Vymazat
  10. Takové koupání je fajn :-) Ale můžu si o tom nechat jen zdát, přírodní koupaní moc nemusím, jak není voda průzračně čistá a nevidím na dno, tak tam nevlezu :-D Kdyby se mi ve vodě otřela nějaká ryba o nohu, tak z tama vylítnu jak čertík z krabičky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, koupání miluji. A přiznám, že kaprů je tu hodně, normálně když jdeš do vody, je jich plno kolem Tebe. Ale NIKDY!, opakuji NIKDY! se o mne neotřeli, ani v moři, a že jich tam v Egyptě kolem mne bylo! Jinak tady máme vodu docela čistou, na dně jsem našla i malovaný kamínek!

      Vymazat
  11. Letos jsem se ještě nekoupala. Teda nejsem prase, myslím v řece nebo v rybníku 😁. Na mě by byla voda ještě studená, ale koupání na Sázavě mám hodně ráda. Snad se letos dočkám. Dlabanec na konec článku, to být musí. Momentálně bych si dala tu zelňačku, tu fakt můžu 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem docela otužilá, chladnější voda mi nevadí. V řece je podle mne chladnější než ve vodní nádrži. Dlabanců mám v příštím článku v červenci ve videu více než dost!

      Vymazat
  12. To je krása! Mým kytičkám se s v poslední době moc nedaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, pamatuji na Tvé kytičky, měla jsi jich dost, pamatuji, jak jsi je pro nás počítala.:-)

      Vymazat
  13. A není to krása když všechno kvete? 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to krása! Oni ví, co dělají! Jinak bych se s nimi brzy asi rozloučila! :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).