ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 18. července 2016

Do Německa 03 Městečko Olbernhau

Konečně jsme dorazili do slíbeného městečka.
Město má celkem pět autobusových zastávek, z toho staví 3x na vlakových zastávkách,
jednou u nemocnice a jednou na autobusovém nádraží.
Zvolili jsme stanici na autobusovém nádraží a udělali jsme dobře.

Tady je to autobusové nádraží, kde jsme vystupovali i nastupovali na cestu zpět domů.
Sotva jsme vystoupili z autobusu, nějak jsem špatně šlápla a křuplo mi v koleni.
Nebýt mého muže, který byl hned vedle mne, spadla bych asi na zem.
Koleno jsem pomalinku rozhýbala, ale stejně to celý den bylo velmi bolestivé.

Neváhali jsme a vlezli do prvního obchodu poblíž.
Tady jsme si nakoupili, co jsme potřebovali.
Byla jsem spokojená.

Hned nad obchodem je jedno z vlakových nádraží.

Směrem dolů je Euronics, tam jsme ani nestihli.
Bolest kolena mi umožnila jít jen do dvou nejbližších obchodů.
Rodina (muž a syn) trpěla statečně se mnou a byla mi oporou a jen poblíž mne.


Tím druhým obchodem byl Penny market a tím skončily naše nákupy.
Tento obchod byl menší než ten první.
Omlouvám se tímto, že jsem vás neprovedla po městečku, jak jsme měli v plánu.
Ale s mým kolenem to fakt nešlo.
Slibuji, že příště se podíváme dále.

Po nákupu jsme opět nasedli do autobudu
a co jsme cestou z okénka viděli, vám ukážu v příštím článku. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).