ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 11. července 2016

Do Německa 01 Na vrcholky Krušných hor

Začátkem července jsme měli v tom krátkém pracovním týdnu dovolenou. Naplánovala jsem, že se můžeme podívat do Německa na nákupy. Otevřeli totiž nový hraniční přechod. Respektive znovu otevřeli po 10 letech zavřený přechod. Pro nás bez auta to znamenalo jet z našeho města do Litvínova tramvají a přestoupit na autobus, který nás za hodinu doveze do cílového městečka.

Fotky mám z autobusu, takže budou někdy mázlé a s odrazy.
Původně jsem je ani sem nechtěla dát, ale po názoru jedné blogařky,
že by se zdejší blogaři jistě na tamní místa rádi podívali, tu nějaké fotky najdete.
Úplně nahoře nad vrcholky hor vidíme větrné elektrárny.

Mraky jsou nadosah a malebná krajina dostává větší dramatičnost.

Poetický kostelík a větrné "mlýny" těsně vedle.
Pro mne zajímavá kompozice.

Mraky, mraky, mraky a těsně za vesničkou větrné elektrárny.

Přiblížený pohled. Je tam opravdu "frišno". :-)


A větrné elektrárny z nejbližší vzdálenosti, co jsem z autobusu viděla.

Příště se v článku podíváme do jedné horské vesničky. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).