ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 14. července 2016

Do Německa 02 Nová Ves v Horách

Dnes pokračuji povídání o tom, jak jsme se vydali na nákupy do Německa autobusem.
Fotky opět budou z autobusu. Tak buďte prosím tolerantní ke kvalitě fotek. :-)

Cestou do Německa jel autobus i přes vesničku Nová Ves v Horách.
Fotek nemám moc, ale ukážu vám pár místeček, která jsem z okénka autobusu poznala.
V Nové vsi jsem totiž jednou byla. :-)
Kostelík ve svahu. A za ním myslím hřbitůvek.


Konečná ve vsi. Ves má hodně autobusových zastávek, neboť je hodně dlouhá.
Tady kousek vedle je taky hraniční přechod.
Přes ten jsem jednou právě šla pěšky z této vesničky do vedlejší německé.
My jsme ale autobusem jeli dál.

Vesnický rybníček.


Kulturní dům, penzion a restaurace Pod lipou v jednom.
Tady jsem se kdysi školila a dokonce jednu noc přespala. :-)

Příště se konečně podíváme do městečka v Německu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).