ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 18. září 2015

Janovská přehrada - Pod přehradou

Pod přehradu se vydal můj muž. Mně se nechtělo dolů a zase nahoru, a on vše krásně nafotil.
Není nad to mít hodného aktivního muže! :-)

Pod přehradu se jde z kopečka po trávníku podél zdi s drátovým zábradlíčkem.

Tady jeden pohled vzhůru. Ten domeček je uprostřed přehrady.
Přehrada je krásně zdobená.

A tady je další domeček, dole, je pro vstup do hráze uvnitř.

Voda vytéká tudy, ne příliš prudkým proudem.

Jeden pohled vzhůru, závraťový. :-)


A druhý pohled vzhůru, na domeček. Tady je vidět, jak přehrada je prohnutá.
Jsem ráda, že jsem to nemusela šlapat nahoru.
Čekala nás ještě pěkná štreka lesem směr nahoru, tak jsem šetřila síly. :-)

Zítra vám ukážu celou přehradu zdáli. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).