ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 15. září 2015

Janovská přehrada - Cedule

Jednoho červencového rána jsme se vypravili na výlet. A kam? To se dnes podíváme.

Vyjeli jsme z našeho města tramvají do Litvínova.
Tam jsme přestoupili na bus a přijeli sem, do obce Křižatky.
Vítal nás tu jeden ňafající pes ne za plotem. :-)

Na mapě jsme si vše znovu prohlédli.
Ti lidé u mapy jsou shodou okolností ti, kteří byli i na Flájské přehradě, mám je v záběru. :-)
Zeptala jsem se jich, zda jdou na stejná místa jako my, šli jen na polovinu. Pak už jsme je nepotkali.

Na mapě se můžete podívat na naše body - Most - Litvínov - Křižatky - Janovská přehrada - rozhledna Jeřabina.

Tuto tabuli jsme viděli u Janovské přehrady.
Je podobná nebo snad stejná, jako jsem tu měla na blogu u Flájské přehrady.
Nějak jsme dělali letos často výpravy k vodě. :-)

Tady jsou cedule Nad Mosteckou přehradou a Nad hrází Mostecké přehrady. Tam jsme byli.
Zajímavé, že se tady uvádí název Mostecká přehrada a v mapách Janovská přehrada.
Já jí budu říkat Janovská, je nad obcí Janov a v mapách je taky tak pojmenovaná.


Ve stejném místě je i cedule Nad Křižatkami, kde se právě nacházíme,
a Jeřabina rozhledna (4km), kam se právě chystáme.

Všechno vám postupně ukážu.
Zítra se tedy podíváme k Janovské přehradě zblízka. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).