ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 9. listopadu 2014

O slepici, která snila o létání

Hwang Sonmi

160 stran

Napsala korejská spisovatelka Hwang Sonmi.

Ratolístka je nosnice zavřená v kleci, a přitom by chtěla mít kuřátka. Souhrou okolností se jí podaří dostat se z nosné haly ven, ale cesta za splněním snu je plná nejen "zázraků", ale také zklamání, rozčarování a zoufalého boje o přežití. Alegorická bajka vypráví o touze po svobodě, lásce, mateřství, odmítání i přijímání, o životních kompromisech, zrání a smíření. Pohádka pro dospělé a děti o tom, že i bez křídel se dá dostat výš a dál, přestože dvorek je stále na dohled.

Alegorická bajka vypráví o touze po svobodě o lásce, mateřství, o životních kompromisech, zrání a smíření. Pohádku pro děti i dospělé citlivě ilustrovala Andrea Tachezy.

Knížka mne oslovila v naší knihovně, čekala na mne. Ač je to bajka, řekla bych, že velmi poučná pro dospělé. Kdo má malé děti, vnoučata, může jim číst na pokračování. Je poučná. hlavní hrdinka bojuje proti příkoří. A jak vše dopadne? To vám nechci prozrazovat, to už byste věděli všechno. Knížka se čte lehce, je psána poutavě. Dá se přečíst za jeden večer. Ale myšlenky z ní mi v hlavě létají stále. Doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).