ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 30. listopadu 2014

Co jsme dělali v sobotu

Jelikož si všímám, že vás více zajímá, co se dělo u nás doma, než pozvánka k nějakému zajímavému videu, zkusím na dnešek sepsat malý článek o tom, co jsme dělali včera.

Ráno jsem měla vyspáno kolem sedmé hodiny. A přitom se vždy celý týden těším, jak si v sobotu a neděli přispím, když to v týdnu nejde. V týdnu musím vstávat do práce v pět nebo v šest hodin a to není čas, kdy vstanu sama, ale musí mi pomoci budík. Muž ještě chvilku dospával, snažila jsem se nerušit, ale většinou se budíme tak nějak spolu. Vyskočila jsem z postele a nechala muže ještě odpočívat. Je zvyklý vstávat chvilenku později. Kromě klasické hygieny jsem zapnula pračku, čekalo mne v ní tmavé prádlo, které se během týdne nakupilo. Snažím se je věšet na šňůry do zasklené lodžie s pootevřeným oknem. Vím, že to tam bude schnout podstatně déle než v létě, ale sušák do místnosti vytahuji až v krajním případě.

Pak jsem obešla celý byt a zalila všechny kytky v květináčích. Nyní mne opět těší květy pěti afrických fialek, zase kvetou jako o závod. Zato dvě orchideje různých barev - růžová a fialová - právě shodily květy. Orchideje jsem dostala v září k narozeninám. Jsem zvědavá, zda se mi podaří je znovu rozkvést. Ani nevím, zda mám stvol po květech nechat holý nebo odstřihnout. Poradí mi někdo? A za jak dlouho asi znovu vykvetou?

Následovala snídaně nad zapnutým počítačem. Taky máte podobný zlozvyk? Připravovali jsme fotky rodiny z letošního roku, které věnujeme mé mamince mezi dárky pod stromečkem. Jistě z nich bude mít radost jako loni. Jednou z nich se vám pochlubím:


Ano, je to Macík, kterého jistě znáte. Líbí?!

Poté následovala příprava oběda. Uvařila jsem milionovou polévku, k ní přidala opečené topinky s česnekem. A následovala grilovaná zelenina s restovanými bramborami, takové zdravé miš maš - cuketa, brambory, mrkev, růžičková kapusta, cubule, česnek... a nakořeněno grilovacím kořením. Všichni se olizovali, ale fotku sem nedám, už nemáme. :-)

Po umytí nádobí jsme se vypravili do Drogerie DM, kde jsem potřebovala využít poukázku na slevu. Před vánoci to není problém. Také jsme si tam zhotovili fotky pro maminku. Sice jsme chvilku koumali, jakou variantu zvolit. Ještě nám zbývá pořídit na ně fotoalbum, ale po něm se podívám jindy. Mile nás však překvapila u pokladny další možnost slevy a výhody, takže jsme odcházeli docela potěšeni.

Pak jsme zaskočili do jedné lékárny, kde jsem mohla udat poukázky na odběr zboží v určité hodnotě. To se také vydařilo k obrazu našemu. Nakonec jsme nakoupili v supermarketu nějaké dobroty a již ve tmě dorazili domů. Doma sklidili nákup, poseděli nad fotkami, počítačem, večeří. Stihli jsme zkouknout na počítači film, následovalo sprchování a sladké spaní.

Tak co, podařilo se vám dočíst až do konce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).