ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 8. února 2014

Moje báječné ženy

Edita Sipeky

Prvotina Edity Sipeky Vysoká škola hubnutí překonala všechna očekávání. Počtem prodaných výtisků se ocitla mezi bestsellery. "Sipekymánie" v Čechách pokračuje, tisíce žen hubnou podle Edity a jsou fit. Ve volném pokračování autorka humorně i vážně podrobně vysvětluje, jak správně a zejména "bezbolestně" hubnout, zda má význam cvičení, jaké cviky jsou pro ženy nejvhodnější, co dělat, aby si udržely nejen pěknou, pružnou postavu, ale i duševní pohodu. Edita Sipeky má vzácný dar vystihnout a pofoukat bolístky žen. Poradí, jak se chovat k obézní dceři v tom nejcitlivějším věku, učí, jak si vážit rodinného zázemí, ale také bojovat za vlastní zájmy a dokázat si je v rodině prosadit. Na závěr odpovídá na nejčastější otázky, které jí čtenářky kladou a které ženy nejvíce trápí.

Přečetla jsem, cosi mi to dalo, i když... jsem už skeptická skoro ke všemu, každý člověk je jiný.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).