ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 11. prosince 2021

LISTOPAD 2021

Listopad, listopad... lísteček mi na dlaň spad´...

A taky podzimní úroda tady ještě je. 

Zahrádku nemám, ale v rodině jsme si vypomohli

 a vyměnili užitečné věci nejedlé za jedlé 

(mrkev, petrželka, máta na čaj, jablíčka a okurky). 


V přírodě se to všechno teprve pomalinku připravovalo na zimu. 

Vím, že ještě v listopadu jsem se ještě s rodinou i kamarádkami opalovala na lodžii při kafíčku.

Jo, kdepak ty "loňské sněhy" jsou! :-)

 
Tady se pochlubím bedýnkou z Lidlu za 25 Kč.

To se na mne pousmálo štěstí, je nádherná.

Koupila jsem později ještě jednu bedničku, ale tahle je za mne prim. :-)


Tady se chci s vámi poradit. Máme ve městě tento automat. 

Ne, že bych z něj chtěla kupovat, ceny jsou tu hodně vysoké, kolem 200, 300 Kč. 

Jen mne to zajímá. Poradíte, co v něm je?


Jedna z mých ranních víkendových snídaní, na to jsem si teď zvykla a myslím, že je to i zdravé. :-)

Ještě koncem listopadu napustili a otevřeli u nás ve městě kluziště. 

Tady ještě skoro nejsou lidi, jinak je to docela využívané. 

Za menší poplatek. A je tu i možnost si vypůjčit brusle.

Já už nebruslím, i když v dětství v rámci povinné školní výuky jsem se to naučila.

Vím, že mne z bot hodně bolely nohy. :-)

Dnešek končím jídlem, mé věrné blogařky mne znají a ví, že dobroty sem musím natlačit.

Tentokrát je to z oslavy u syna doma, kdy jsme si objednali dobroty z pizzerky.

Pro zvědavé - sníst se to najednou nedalo, ani mí 3 chlapi v rodině to nedali! :-)

Přeji pěkné zasněžené dny, snad nám to bílo ještě chvilku vydrží.

Že bychom měli jednou vánoce na sněhu, tak jako za našeho dětství? :-)

7 komentářů:

  1. Lotty,už jsem si říkala kde jsi.? S automatem ti neporadím. Přeji pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké ohlédnutí za listopadem. Bedýnku z Lidlu jsem ještě neměla, ta Tvoje se mi líbí a nedivím se, že jsi byla spokojená.
    Takový automat jsem ještě neviděla a napadá mě, jestli tem není káva nebo nějaké kvalitní čaje. Třeba někdo poradí.
    Měj hezkou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsi to zase pěkně shrnula. Za chvíli budeš dávat dohromady prosinec.
    Ten automat mi připadá něco jako ohledně čaje - jak píše výše Růženka.
    Měj hezkou třetí adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Lotty, vzhledem k tomu, že je na automatu napsáno 18+ to čaje asi nebudou :-))) Taky jsme mívali ve městě na náměstí kluziště, ale letos je rozkopané, takže tam není ani výzdoba. Bedýnka vypadá super, za ty prachy, měla si štěstí. Lotty měj krásné adventní dny a hlavně zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lotty, zdravím. Automat prodává podle nápisu Kratom a CBD. CBD je kanabidiol, látka kterou obsahuje konopí.Využívá se např. při chronických bolestech, poruchách spánku a dalších nemocech. Já jsem ho užívala v kapkách, větší zlepšení potíží jsem ale nezaznamenala. Kratom je rostlina, z níž se získává prášek, který má stimulující účinky. U nás je jeho prodej povolen, např. v Polsku zakázán. Ale že jsou na to u nás automaty, jsem nevěděla. To v Lidlu prodávají takovéhle bedýnky? To vůbec nevím, ale rozhodně super. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké shrnutí měsíce.
    S automatem bohužel taky neporadím.
    Přeji pohodové předvánoční dny. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem moc ráda "bruslívávala".Měli jsme u nás možství ledových ploch.Z ploch na tenis jich bylo asi 4 nebo 5.Pak když zamrzlo Štěrkoviště.Za městem bývaly rybářské sádky,tam to bylo nejlepší-kluci nám pak nesli domů brusle...Ale na tenisových ledových plochách byl přízemní dům pro sportovce.Mohli jsme se tam ohřát a dostali jsme i teplý čaj...To byla krásná léta ☺
    Přeji Ti klidný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).