ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 6. listopadu 2021

ŘÍJEN 2021


V říjnu vše nekončí... ale naopak jsou tu nové výzvy... 

... Pro nás třeba k návštěvě našeho lanového centra Fun park Most, 
který se nachází uprostřed lesoparku Šibeník


Radosti si tu užijí malí i velcí, je tu otevřeno i občerstvení, 
jsou zde lavice, stolky, úschovna kol i dětské hřiště.

Před naším domem se dělala výměna plynového potrubí, a tak to tu bylo nějakou dobu rozkopáno. 
Už je vše hotovo a dělají nám nový asfaltový chodník. 

V říjnu bylo ještě poměrně teplé počasí, a tak jsme často chodívali do lesa. 

Zato doma to stále kvete jako o závod. Fialky se předhánějí, která bude mít více květů, 

neb už asi od jara jsem přemýšlela o redukci  - no copak to jde? Žádná nechce z bytu pryč! :-)


Červená Eschynantus mi udělala největší radost. Nevíte někdo, jak se jí říká česky, lidově?

Už jsem myslela, že mi celá odešla, ale vzpamatovala se.  

Z posledních dvou stonků konečně začaly růst další lístečky a nyní je to obloženo květy. 

Není ta příroda úžasná?

Letos u mne došlo i na šípky. Umleto, rozdrceno, nasušeno, 

A už se pije každý večer šípkový čaj namíchaný s meduňkou.

V rámci rodinné oslavy jsme si zašli do pizzerie, pozval nás mladší syn.

Pizza hermelínová s brokolicí, pizza sýrový čtyř barev, pizza pikant a quesadilla.

Vybrali byste si? U mne zvítězila pochopitelně pizza sýrová (vpravo nahoře). :-)

A něco z dobrot doma - trošku větší ruská obložená vejce. :-)


Chleba opečený ve vajíčku zná asi každý, 

my měli hodně obložený kyselou okurkou a cibulkou. :-)
 

Tento obrázek se mi nepodařilo otočit, ale asi i tak někoho z vás potěší:

červená rýže s kuřecí miš maš čínou po indicku, s kešu oříšky (a že jich tam je, že?!).

To je pro dnešek vše. Už tak mám skluz, nějak ten čas letí.

Mějte se pohodově, ať vás nemoc neskolí a náladě to neubere. :-)

 

10 komentářů:

  1. Lotty,také říkám, že čas letí. Dnes je u nás slunečno,za chvilku vyrážíme na oslavu dceřiných a zetovych 50,tak určitě si nic z tvych dobrot nenabídne. Jinak by zvítězila sýrová pizza 🥰 Přeji pohodový listopad.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Lanové centrum by se určitě líbilo našim vnoučatům. Fialky Ti krásně kvetou, mně všechny odešly, nějak se jim u nás nedaří. Teď si pěstuji další, dostala jsem od kamarádky dva lístečky a už z nich mám malou fialku.
    Pizzu mám nejraději šunkovou, tady bych si dala sýrovou. A obložená vajíčka vypadají lákavě.
    Měj hezké listopadové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Lotty, zdravím. Fialky jsou nádherné, ty barvy ! Ty mě děláš chutě - líbí se mě ty mega ruský vejce, mám je ráda a zapila bych je šípková čajem. Taky jsem sušila. Měj hezký listopad. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pizza i ta ruská vejce by tedy nebyla k zahození. Pochutnala bych si.
    Fiallky Ti krásně kvetou. Taky jsem je mívala, ale pak se jim nějak u mne přestalo líbit. Zatím jsem je neobnovila.
    Pěkné shrnutí října.
    Měj se hezky i v měsíci listopadu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Lotty, krásně Ti kvetou fialy. Moc se mi líbí ta růžová v druhé sérii vpravo nahoře. To je barvička... A ty dobroty, mňam.
    Přeji prima listopad. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně ti kvetou fialky.Měla jsem jich snad 20 různých barev.Ale pak jsem hamtala...koupila jsem nějakou v jiné barvě.Nakazila mi něčím všechny ostatní...Teď jsem posedlá orchidejemi.Mám jich 7 a všechny nádherně kvetou.Ibišky taky kvetou,ale jen jeden den.Jen ten "stoletý" ván.kaktus ne a ne rozkvést.A to jsem ho tak poctivě letnila na balkoně ☻
    Přeji ti další nádherné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Fialky jsou nádherné, jídlo lákavé už na pohled. 🙂
    Moc hezký říjen, Lotty. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě fascinují ty kvetoucí fialky. Jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Také mne hned zaujala ta plná fialka, protože ji mám doma, dostala jsem lísteček od vnučky, ale dala jsem ji do malého květináčku a ona se tam rozrostla a má jen malé lístečky, ale rozkošné růžové kvítky. Musím ji přesadit. V pizzerii bych si vybrala stejně jako ty a pochutnala bych si i u vás doma. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).