ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 1. srpna 2016

Do Německa 07 Na pohotovost

Jak jsem psala dříve, výlet do Německa za nákupy nám zkazilo mé špatné šlápnutí, křupnutí a následná bolest kolene.
Ač jsem se snažila tam skoro nechodit, bolelo mne to stále a docela dost. Chůze ze schodů a do schodů velmi obtížná.
Ani po rovné ploše to nebylo nejjednodušší. A proto jsem se rozhodla, že raději skočím v našem městě na pohotovost.

Tady v našem městě jsme vystoupili z tramvaje a nasedli na autobus směřující k nemocnici.

Naproti zastávce stojí takový půlkruhový obchodní dům.

Pohled vlevo od zastávky.
Velká šedá čtvercová budova je Prior. Žlutá budova vzadu je hlavní pošta.


A pohled ještě více doleva.
Vysoký dům je budova Severočeských uhelných dolů (SHD).
Donedávna nejvyšší budova v ČR - dokud nepostavili vyšší kolos v Brně. :-)

Vyjeli jsme autobusem k nemocnici, ani jsem ji nefotila. Měla jsem jiné myšlenky. Tak mi nohu zrentgenovali, nic nenašli - proč by našli, když jsem neupadla. Doktor nohu různě natáčel, pak nařídil klid a brufen. Případně dojít si za praktickou doktorkou. Takže prakticky mi nic nepomohl.

Koleno mne pobolívá už delší dobu. Jistě je to měsíc. Pád byl před rokem.
Nevím, jak to řešit. Když půjdu k praktické lékařce, asi mne pošle na ortopedii apod.
Máte s ním nějaké zkušenosti? Že něco opravdu pomohlo?
Děkuji předem za rady. :-)

A přeji pěkný sluníčkový den. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).