ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 3. října 2014

ČIŠTĚNÍ LEDVIN PETRŽELÍ

Recept na tento léčivý nápoj mi přišel mailem. Neváhala jsem a ihned jsem zkusila vyrobit. Podělím se:

Roky běží a naše ledviny neustále filtrují krev od solí, různých jedů a od všeho, co znečišťuje naše tělo. Po čase se sůl nahromadí a je tak předmětem na čištění a léčení.

Jak můžeme zvládnout tento problém?

Je to velmi snadné:
Kupte jednu kytičku petržele, omyjte ji, pak ji pořežte na malé kousky, hoďte ji do hrnce, zalijte čistou vodou, povařte ji deset minut a nechte vychladnout, pak vývar přefiltruje, nalijte od čistých lahví a vložte do ledničky.

Užívání: pít jeden pohár denně.

Výsledek uvidite v moči, že sůl a ostatní nahromaděné nečistoty vycházejí z vašich ledvin a také sami spatříte rozdíl abudete se cítit jako nikdy předtím.

Petržel je známá jako nejlepší přírodní prostředek na čištění ledvin.

Při vaření se bytem linula vůně, jako když se vaří polévka. :-) Po uvaření, přecezení a zchlazení - barva nevábná, slabě zelená, jako slabý čaj. Chuť - jako petrželový nápoj. Věřím v účinky, myslím, že množství mám tak na užívání na dva týdny. Pokud nepomůže, určitě neuškodí. Ale já věřím, že pomůže a mám ze sebe radost, že dělám něco pro zdraví. Zkuste taky!

Zná někdo tento recept a už vyzkoušel? Podělte se o názory. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).