ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 27. srpna 2011

Kdo jsem?



S radostí vás vítám na mých stránkách…

Tento blog vznikl 8.8.2007, ale teprve po pěti letech se k němu trošku více dostávám.

A nyní něco o mě - jsem žena, středních let, žijící v jednom českém městečku, mající rodinu s dvěma dospělými dětmi. Jsem šťastná a věřím, že to tak dlouho zůstane. Štěstí se totiž nenachází vně nás, ale v našem srdci.

Snažím se být člověkem, na kterého budou lidé rádi vzpomínat. Chci pomáhat na cestě životem sobě i jiným. Docílit vyrovnanosti.

Žádná setkání totiž nejsou náhoda, a proto, ani to, že jste si otevřeli tyto mé stránky, není náhodou…

A pokud mohu něco udělat, co potěší vaše srdce, co prosvětlí váš den a co pohladí vaši duši….. budu ráda… a za vaši návštěvu s láskou všem děkuji : )

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).