ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 3. dubna 2021

BŘEZEN 2021

Březen, za kamna vlezem...

asi se tomu nebudeme divit :-) Ba ne, tak bylo u nás 10.3. tak to je ještě normální :-)

I takhle hezky u nás bývá, modro modré modro - to je náš asi nejdelší panelák ve městě. :-)

Jíst se musí, zbyly nám špagety - tak jsem vykouzlila čínskou pánev. :-)

Em dé žet - 8. března :-)

Náš aquadrom - zaujal mne napuštěný bazén vodou 
- za 1. - v takové zimě, když venkovní bazény se otvírají nejdřív, myslím, v květnu 
- a za 2. - v době nouzového režimu - pokud se tedy zrovna nějak nečistí.

 Začátkem března kvetly u našich domů sněženky. :-)
Nejsou moje, ale mohu si je nafotit, ne?!

Moje milé krasavice, tentokrát zapózovaly obě dvě! 
Přiznám se, že tu chlupatici se mi podařilo jednou chytit do náruče a pomazlit! :-)

Jo a taky se u nás peče sladké, tentokrát švestkový koláč. Zaprášilo se po něm. :-)

Na prodejně Vietnamců - nic proti nim nemám, ale pro mne je to poslední slůvko úsměvné. :-)

Špagety po boloňsku. Rodina má s klasickými špagetami, já chci snižovat množství snědených sacharidů, tak s cuketovými nudlemi alias cudlemi. :-)

Tato kráska mi doma nyní kvete, dočetla jsem se, že by se mohla jmenovat 
EUPHORBIA PULCHERRIMA WILD, 
ale nejsem si tím jistá a nikdy jsem to neslyšela, tak nevím. :-)

A taky se u nás doma občas mlsá. :-)

Nastal čas třídění fotek po tatínkovi. Toto jsou jeho fotky z dětství,
 je jich docela dost, co myslíte?! :-)

Když dochází chleba a nechce se dojít do obchodu a je čas a chuť, tak peču domácí.
Myslím, že se povedl, hlavně, že chutnal! :-)

Zdravá strava nade vše, aneb - když jsem sama doma. :-)

A takhle to vypadá u nás v blízké přírodě města, 
když se nemá chodit za hranice okresu a lidé se nemají sdružovat.
Těžko se na ně zlobit, každý se chce nadýchnout čerstvého vzduchu.

Nějak jsem se rozjela, ale když já fotím ráda.
Děkuji těm, co vydrželi až sem a navíc těm, co napíšou nějaké písmenko. :-)

29 komentářů:

  1. Sníh se prý ještě může objevit, tak i když je duben, za kamnama ještě budem. Fotky jsou parádní, koláč bych si dala hned, zrovna tu mám kafíčko. Minulý týden můj muž také upekl chleba a byl fakt dobrý- Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás na všechno pečení jsem sama. Ale jedí všichni rádi, alespoň to. :-)

      Vymazat
  2. Ano nejdelší panelák,a ani nevíš jak nám chybí,chodím tam do klubu seniorů a né jenom já,ale je už 8 skupin jenom po 150 lidiček,ale ještě se nesešlo nikdy tolik..Fotky bych měla taky nějak protřídit,ale zase mě do toho vlezla práce na zahradě a to je přednější. Zatím mám na ně dost velikou ozdobnou krabici.. Sněženky pomalu dokvétají a hezky vám to zdobilo u domu...Taky procházky kolem Benďáku byly určitě super..přeji krásné velikonoce.. Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, věřím, jak vám klub chybí. Moje maminka už tam taky nechodí, z jiného důvodu. Fotky třídím i nadále, postupně pokračuji, je toho docela dost a chci to dělat s radostí, tedy dělám to jen ve chvilkách, pokud chci. :-)

      Vymazat
  3. Pestrý březen jsi měla, hlavně mě zaujaly obrázky s jídlem, na to já jsem :). A taky fotky, mám jejich prohlížení moc ráda, obzvláště těch starých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jíst se musí, takže se pořád něco kutí. Některé mé fotky nyní vidím prvně, tak mi to třídění trvá trošku déle. :-)

      Vymazat
  4. Chválím a zdravím krasavice, jsou parádní a utvořily pěknou dvojičku :-)
    Mě teda zaujal ten ohromný panelák, takový jsem snad ještě ani neviděla... Tam musí bydlet hromada lidí... jako mravenců v mraveništi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liliano, krasavice jsem k nakousnutí a k umazlení. :-)
      V tom paneláku jsem nikdy nebyla, tak ani nevím, jak velké byty tam jsou, ale myslím, že spíše menší, max do 3+1. :-)

      Vymazat
  5. Teda ten panelák, to je okýnek :-).
    Zrovna dnes jsem vařila zapečené špagety s mletou, ale já baštila trochu kuřecího masa s květákovým pyré.
    Koláč na plech už jsem dlouho nepekla, pro nás dva (a já teď sladké vůbec nejím) raději peču do koláčové formy a to ještě kus vnutím synovi :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy špagety přímo nemusím, ale ty cuketové jsou docela dobré.
      Ten koláč byl menším, na menší plech, na velký už nepeču dlouho, Já bych sladké taky neměla, většinou uždibnu kousek, dokud je teplý. :-)

      Vymazat
  6. Lotty, moc hezké poohlédnutí za březnem. U nás dnes byla sněhová chumelenice, sníh však naštěstí hned tál. Kočky jsou "kočky" a jídlo zde na fotkách nemá chybu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, děkuji. :-) Sníh v dubnu občas taky u nás přistál. Mně to počasí letos připomíná počasí mého dětství, prostě takhle mi to přijde normální.

      Vymazat
  7. Lotty, už jsem nakukovala několikrát, kdy bude ohlédnutí za březnem u Tebe - a už je to tu. Zaujal mě taky ten panelák, pobavila cedule u Vietnamců. Fotky jsou snad jediné, co mám vzorně roztříděné, založené v albumech - prostě v pořádku, nové ihned zařazuju. O ostatních věcech se to říct nedá, i když na tom teď intenzivně pracuju. Jídlo bych si dala všechno...Děkuju za ukázky a těším se na další. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak konečně jsem přidala duben, tak se můžeš těšit.
      Fotky jsem získala teprve teď, tak to poklízím, je toho nekonečně hodně. :-)

      Vymazat
  8. Tak jsem si Tvoje ohlédnutí za březnem prohlédla. Teda to je panelák ! :-)
    Fotky celkem utříděné mám, ale přeci jenom nějaké ještě jen tak v krabici leží.
    Měj se hezky a měj pěkné svátky jara !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, třídím, třídím, pořád mám co dělat. Snažím se všechno v bytě poklidit, setřídit. Občas jsem měla nějaké věci na více místech a to není dobré. Měj se fajn, dnes je tu ve stínu 23, paráda! :-)

      Vymazat
  9. Je to krásný březnový přehled. Ta zasněžená fotka by se dala nafotit i dnes, počasí opravdu aprílové. Parádní je druhé foto - foto sídliště, je to skvělý záběr. Moc se mi líbí ty detaily denního života, pohled ven, zvířátka, dobré jídlo. Fotky z dětství, občas neuškodí rozdělat je. Na třídění se také chystám, zatím se mi povedlo vytřídit je natolik, že jsem je z několika tašek nastrkala do jedné.
    Přeji dobré dny i v dubnu. Ať je lépe a abychom konečně mohli žít normálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ten panelák mne tak přitahoval, že jsem ho cvaknout musela. :-)
      Detaily denního života, to je účel, vždyť se můj blog tak jmenuje!
      Fotky z několika tašek, no já to měla z několika kufrů, krabic, šuplíků, je to miš maš, ale já to do pořádku dám, u mne binec nebude!

      Vymazat
  10. Po delším čase jsem tady zase! Skoro dva měsíce jsem nechodila na PC - problémy s očima většího rázu a tak vidím, jak je ten blog hezký a fotky pěkné. Je to hezky sestaveno, panelák dobrý, je asi jedno, kolik má vchodů, jen obcházet ho - aby si člověk "vzal dovolenou" ☺. Fotky třídit zabere času, já jsem si každou oskenovala, abych měla i do PC. Ať je duben pro nás šťastný! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji. :-) Střípky dnů se snažím sestavit zajímavě, aby nenudily! :-)
      Snad už máš oči v pořádku, já taky něco s nimi mám, ale zatím to není tak závažné. Panelák má dole někde mezi dva podchody, kterými se dá projít. Skenování - taky jsem dělala před několika lety fotky s dětmi, dostala jsem se zatím k jejich asi 12 rokům, další čeká až na nevím, kdy. Asi jich máme hodně moc. :-)

      Vymazat
  11. Lotty, báječně jsi zdokumentovala uplynulý měsíc. 👍👍 Moc se mi líbí ty dvě kočky, zejména ta chlupatice, ta je boží. Také mě zaujal ten obrovský panelák, ještě jsem nic podobného neviděla.
    Měj hezké a pohodové dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ta chlupatice je senzační, ale nechala se ode mne pomuchlovat jen jednou. Pěkně dává najevo, že o nějaké mazlení od cizích nestojí. Zatímco já jsem kočkomilka, takže co neuteče, to už mám v náručí!

      Vymazat
  12. Krásné ohlédnutí za uplynulým měsícem. Ty kočičky jsou kouzelné. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, jo, mňoukaly, ty miluji! A taky se snažím vždycky fotit, což ony taky pořád nemusí. :-)

      Vymazat
  13. Lotty, krásný vsehochuťový příspěvek. Ten panelák mně dostal. Chlebík máš krásný. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zahrádku nemám, tak dělám malé výlety a fotím. Doma se vydržet nedá. Zvláště teď, když už je jarní počasí. Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  14. Krásný kočičky a ta jídla...mnam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, děkuji, na jídlo se každý chytí, tak dokumentuji! :-)

      Vymazat
  15. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).