ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 22. dubna 2019

Vladivostok - metropole ruského dálného východu

To stojí za shlédnutí !!! Navíc, ve Vladivostoku jsou vynikající vysoké školy. Metropole má osvíceného starostu, rozvoj tamního školství je jeho pýchou. Rozhovor s ním i se studenty jsem viděla v NL televizi (natočen holandskými novináři), to nadšení pro rozvoj Vladivostoku jsem až záviděla, v dobrém samozřejmě !!!
Je to zajímavé, naši reportéři nám předvádějí Rusko v jiné podobě (chatrče, rozbahněné, děrovaté silnice, špinavé náklaďáky) tak čemu věřit?
Něco příjemnějšího, ne stále hrůzy všeho druhu.


(přišlo mi meilem, ráda se podělím)

2 komentáře:

  1. Toto video som už videla, je krásne spracované a človek má pocit že lieta ako dron!!! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc se mi líbí ta 3D zpracování, je to, jako by tam člověk přímo byl! :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).