ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 8. června 2016

Finta na klíšťata

Přišlo mi meilem, snad to nevadí, šířím sem, třeba je to fakt dobré a může pomoci:

... Musím říct, že jsem to už zkoušela loňské léto a funguje to. Ono se těmi 4-mi páry ostrých nohou do vaty tak zamotá, že jemným kroužením se potom vykroutí z ranky ven a zůstane na odličovacím tampónu nebo vatě. To mluvím o těch takřka mini mikroskopických nymfách, co se nedají chytit do žádné pinzety, peánu, kleštiček a jiných klíštětových udělátek!
Alex
P.S. Tu boreliózu jsem chytila už před třemi lety :-((, kdy jsem si klíště "přetrhla", protože nebylo pořádně za co chytit.

Finta na klíšťata - jak jednoduché. Paní doktorka mi poradila "fígl", se kterým jsem se nikde jinde nesetkal. A musím podotknout, že úspěšnost je100%! Vatový tampon nebo kousek vaty navlhčit, trošku namydlit, přiložit namydlenou stranou na klíště a několikrát zakroužit. Je úplně jedno na jakou stranu, moc netlačit - a klíště je venku. Živé, zůstane na té vatičce, takže i kdyby bylo infikované, nestačí do rány nic pustit, což vždy udělá při chcípnutí. Je to bezva hlavně u malých klíšťat, která prostě nejde dost dobře uchopit, protože není za co. Jednoduché, vyzkoušejte!!! Asi budeme mít hodně brzy příležitost t o vyzkoušet...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).