ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 30. dubna 2015

Změnte své myšlenky, změňte svůj život - Wayne W. Dyer

Při přípravě této jedinečné knihy autor bestsellerů Wayne W. Dyer pročetl stovky anglických překladů knihy Tao-te-ťing, neboli Knihy o tau a ctnosti, a vytvořil 81 originálních komentářů, jak aplikovat starodávnou moudrost Lao-c' v dnešním moderním světě. Každá z kapitol je koncipována tak, aby čtenářům umožnila prožít dnešní den s taem neboli "velkou cestou".

Autor strávil celý jeden rok četbou a výzkumem poselství Lao-c' a meditací nad nimi, každý den je uváděl do praxe, až nakonec napsal tuto knihu tak, jak by podle jeho názoru Lao-c' chtěl, abyste tyto verše vnímali vy.

Tato kniha není určena k rychlému přečtení, každý den byste si měli projít pouze jeden komentář. Jak ostatně říká sám autor: "Tato kniha navždy změní způsob, jímž pohlížíte na svůj život, a v důsledku toho začnete žít v jiném světě, který bude v souladu s přírodou." Z této knihy bude nadšen každý, kdo usiluje o šťastnější život plný inspirace.


Pět set let před narozením Ježíše ve starověké Číně pověřil bůh Lao-c', aby hlásal verše, jež jsou považovány za konečný výklad smyslu naší existence. Klasický text těchto 81 veršů s názvem Tao te ťing či Skvělá cesta nabízí vyvážené, morální, duchovní rady a návodypro blaho člověka.

Tao te ťing - nevysychající studnice moudrosti

Dr. Wayne W. Dyer v této knize přezkoumal stovky překladů Tao te ťing a napsal 81 pojednání o tom, jak moudrosti Lao-c' využít v dnešním moderním světě. Obsahuje všechny verše Tao sestavené podle Waynova výzkumu. Každá kapitola je určena pro život ve znamení Tao.

Změňte svůj život díky Tao te ťing stejně jako autor

Wayne strávil čtením, výzkumem a meditováním nad sdělením Lao-c' celý rok a říká: "Toto je kniha, která navždy změní způsob, jakým pohlížíte na svůj život, a výsledkem pro vás bude život v novém světě v souladu s přírodou. Psaní této knihy mě navždy změnilo. Nyní žiji v souladu s přírodou a smysl života spatřuji v klidu a míru, jaký jsem ještě nikdy nezažil. Jsem na tento současný výklad Tao te ťing hrdý a nabízím vám příležitost ke stejné změně, jakou jsem prošel i já."



Tolik jsem našla o této velmi zajímavé knížce na internetu. Není to knížka pro každého, musí se číst pomalu a ne zhltnout během pár večerů. Je to kniha pro život. Pro mnohé z vás kniha nebude vůbšec zajímavá, ale já v ní našla spoustu zajímavých myšlenek pro život. Dává se přednost prostotě, skromnosti, přirozenosti, životě v klidu, beze spěchu. Kdo ví, rozumí mi. A těm tuto knihu doporučuji!

Nejraději bych tuto knihu měla doma. :-)

Od tohoto autora jsem četla také knihu "Vaše bludy" a shlédla film "Proměna" a zajímavé video "Laskavost, soucit a jak se zbavit ega", o nichž píšu na svém blogu. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).