ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 19. února 2015

Láska z nebes



Láska z nebes (festivalový název)
Rab Ne Bana Di Jodi

Komedie / Drama / Muzikál / Romantický

Indie, 2008, 167 min

Režie: Aditya Chopra

Scénář: Aditya Chopra

Kamera: Ravi K. Chandran

Hrají:
Shahrukh Khan, Anushka Sharma, Vinay Pathak, Bipasha Basu, Lara Dutta, Kajol, Rani Mukherjee, Preity Zinta, Richa Pallod, Vivan Bhatena

Obsah

Plachý a dobrosrdečný Suri pracuje jako úředník a zamiluje se do dívky, kterou vidí poprvé při přípravách její svatby s jiným mužem. Řízením osudu ale ze sňatku sejde a Suri se do situace vloží. Dokáže ovšem, aby se do něj dívka zamilovala? Zafunguje jeho proměna v tančícího idola?
(Festival bollywoodského filmu)

Prosím, nespleťte si tento indický film z roku 2008 s filmem německým se stejným názvem!

K filmu jsem se dostala náhodou. O filmu jsem jen věděla, že v něm hraje opět indický nejznámější herec Shahrukh Khan, který hrál i v mým oblíbeném filmu "Něco se děje" a "Jmenuji se Khan". Úmyslně jsem si nepřečetla nic o filmu a nechala se překvapit. Film mne překvapil velmi mile, nechci moc psát děj, ať se také můžete těšit. Jen povím, že to byl o lásce se zápletkou. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).