ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 13. září 2014

Nepravidelný deník české rentiérky

Dubcová Naďa

S velkou úlevou jsem odcházela do důchodu, být to o den později, snad bych nepřežila. Aby toho nebylo málo, do domku, který byl koncipován jako jednogenerační a kde dnes žijí rodiny tři, přibyla ke třem vnučkám fenka Ela, asi druhé největší psí plemeno. Nejde ale o typické zápisy "milý deníčku", ale o zmapování denních událostí, vzpomínek, názorů nebo úvah o nesmrtelnosti chrousta.
Zkuste se začíst, třeba se dobře naladíte.
autorka

Na tuto knížku už jsem se chystala nějakou dobu. Stále byla v naší knihovně vypůjčená. Až se mi nyní poštěstilo. Přišla ve správný okamžik. Využila jsem ji jako prázdninové čtení. Knížku asi mnozí znají, ale přesto na ni poukazuji. Je ze života jedné čerstvé rentiérky v současné době. V knize čtivým způsobem popisuje jak současnost, tak vzpomínky z doby minulé. Kniha je psána formou deníčku, tak jak se myšlenky dostaly do paměti.

Asi netřeba více o knížce psát, je třeba si ji přečíst. Co říkáte? Četli jste ji? Doporučujete, tak jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).