ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 26. července 2014

Co je tvoje

Člověk náhle zemřel...
Najednou uviděl, jak se k němu blíží
Bůh s kufrem v pravici.
"Synu, přišel čas, musíme jít."
Člověk se zeptal: "Proč tak brzy? Chtěl jsem toho ještě tolik udělat..., a zažít...
"Je mi líto, synu. Nadešel tvůj čas... musíš jít."
"Co máš v tom kufru, Bože?"
"Všechno, co ti patřilo, všechno, co bylo tvoje."
"Všechno, co mi patřilo? Chceš říct... moje věci, šaty, peníze?"
"Je mi líto, věci denní potřeby ti nikdy nepatřily, ty patřily naší Zemi."
"Tak... Moje vzpomínky?"
"Je mi líto, synu, ale ani ty nepůjdou s tebou. Nikdy ti nepatřily. Ty patřily času."
"Tak... Moje schopnosti...?
"Ani ty ti nepatří. Ty patřily okolnostem."
"Pak tedy... Přátelé, příbuzní?"
"Je mi líto, synu, ani ti ti nepatří... Oni patřili k tvé životní cestě."
"Ale manželka... A děti...?"
"Je mi líto, synu, ani ti ti nepatří. Ti patřili tvému srdci."
"Tedy... Moje tělo?"
"Ani to ti nepatřilo, to patřilo prachu..."
"Tak ... moje duše?
"Je mi líto, synu, ale tvoje duše, ta ti také nikdy nepatřila..., ta patří mně."
Zoufalý člověk vytrhnul Bohu kufr z ruky a otevřel ho. Byl prázdný!
Se slzami v očích se ptá Boha: "Nikdy mi nic nepatřilo, nikdy jsem nic nevlastnil?"
"Ale ano, synu. Každý okamžik, který jsi prožil, patřil jen tobě."

(Přišlo mi mailem, příběh se mi líbí)

Tak co, o čem si ještě myslíte, že vám patří?:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).