ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 21. června 2014

Dort s pařížskou smetanou

Včera měla moje maminka svátek. Protože chodíme do práce a svátek byl uprostřed pracovního týdne, oslavili jsme svátek jen narychlo. Více oslavíme během víkendu s celou rodinou. "Upekla" jsem rodině dort. Bylo to velice snadné. Koupila jsem hnědý třípatrový korpus, dovnitř namazala pařížské šlehačky, navrch ozdobila klasickou bílou šlehačkou a nasypala barevné zdobení. Myslím, že dortík měl úspěch. Chutnal výtečně!

Všichni se olizovali!Smějící se
Tady je detail zdobení.
A tady je vidět na řezu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).