ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 7. března 2014

Šátečky na sladko i na slano

Doma se nějak ztenčily zásoby, tak jsem se pokusila udělat něco z toho, co jsem měla doma v mrazáku i jinde. Takže jsem upekla šátečky na slano a na sladko. Není třeba podrobně psát recept, jistě ho každý zná - použila jsem dva balíčky listového těsta. V každém je šest již předem vyválených a zmrazených plátů, z nichž se dělají šátečky jedna dvě. Tady je výsledek:
Tady jsou makové šátečky - ty jsou pocukrované moučkovým cukrem. Uvnitř je maková náplň, ale dá se dát cokoliv - sladký tvaroh, pudink, ochucená jablka, marmeláda, nutela, prostě cokoliv...
A tady jsou na slano - v těchto je náplň ze smažené cibulky, slaninky a sýra, ale dá se tam taky dát pomalu cokoliv najdete v ledničce a potřebujete spotřebovat - ochucený špenát, salám, sýr jakýkoliv, míchaná vajíčka... Tak nám bude jistě chutnat - a vám - doporučuji vyzkoušet - rychlé, levné, jednoduché!!! Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).