ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 31. srpna 2013

POLLYANNA



Obsah filmu:
Poté, co Pollyana osiří, přestěhuje se i se svou tetou do bohatého města Harrington, kde by se měl jejich život o mnoho zlepšit. Pollyanina teta stále trvá na skromném a slušném životě, přesto Pollyana po celém městě šíří svůj optimismus a veselou náladu a to i na každého nevrlého samotáře a ubrečeného hypochondra. Jediný, kdo má problémy s přijmutím Polly do svého srdce, je její teta. V neshodách, které mají místní lidé s Pollyinnou tetou je to Pollyanna, která dává lidem sílu k tomu, aby si stáli za svými názory a vírou. Poté, co je Pollyana vážně zraněna, si její teta konečně uvědomuje, jak moc svou neteř miluje. Dokáže teta vrátit zpět onen optimismus celému městečku a zachránit ho tak?


Můj názor:
Původní film USA z roku 1960 byl v roce 2012 doplněn českým dabingem. Nevšední příběh osiřelé holčičky, která svým pozitivním náhledem na život změní myšlení nejen své tety, ale i dalších obyvatel městečka. Úsměvný, ale zároveň smutný příběh s dobrým koncem. Film se mi líbil, mám ráda pozitivně naladěné filmy. Už mám dost těch, co ukazují zlo. Takže za mne - doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).